120 Reacties

4 jaar geleden

Reactie op Demza

Links 3 maanden, rechts 4 maanden
Jim is nu 3 maanden en heeft precies dezelfde kleur als jouw kleintje. Wellicht volgende maand ook zo bruin 😃

4 jaar geleden

Hier zijn ze nog mooi donkerblauw/grijzig, ik hoop dat ze zo blijven, vind dit zo mooi 😍 Zelf heb ik een mengeling van grijs, blauw en groen. M'n vriend heeft donkerbruine ogen, ben wel benieuwd wat het uiteindelijk zal worden 😅

4 jaar geleden

Mijn zoontje heeft nog steeds blauwe ogen. Mijn man ook dus het kan best dat ze zo blijven. Zelf heb ik bruine ogen.

4 jaar geleden

Lijkt nu grijs. Ik heb groene ogen en papa bruin. Maar het zal ongetwijfeld nog veranderen gezien de reacties hier.

4 jaar geleden

Mijn dochter heeft ook blauwe ogen ! ☺️💕

4 jaar geleden

Bruin - maar kan ook niet anders.

4 jaar geleden

Lekker donker bruin net als papa, ik heb licht groene ogen.

4 jaar geleden

O jee, ze beginnen hier al iets lichter te worden

4 jaar geleden

Reactie op Demza

Links 3 maanden, rechts 4 maanden
Goed bedoeld he, maar op de rechtse foto lijkt het je kindje wel best scheel kijkt. Bij ons hadden ze op cb gezegd dat dat na 4 maand gedaan moest zijn. Gewoon eventjes in de gaten houden dus, als ze jong zijn valt het makkelijker te verhelpen dan wanneer ze ouder worden. Bij ons in de familie is uiteindelijk zowat de helft van de mensen eraan geopereerd...

4 jaar geleden

Reactie op Project Lander

Goed bedoeld he, maar op de rechtse foto lijkt het je kindje wel best sch ...
Ze kijkt op de ene foto gewoon de andere kant op. Snap dat het zo eruit ziet omdat je ze aan elkaar plakt, maar nee hoor scheel is ze niet, ze keek gewoon opzij.

4 jaar geleden

Reactie op Demza

Ze kijkt op de ene foto gewoon de andere kant op. Snap dat het zo eruit zie ...
Ok, super ;) wel mooie oogkleur overigens, lijkt ook wat op die van onze dochter

4 jaar geleden

Deze foto is van een kleine week geleden. Ben benieuwd wat het gaat worden. Echt blauw denk ik niet.

4 jaar geleden

Groen? Grijs? Hazel? Heel benieuwd! ❤️

4 jaar geleden

Bij geboorte waren ze heel donker blauw. En ze worden steeds lichter 🥰 Zowel papa als mama hebben blauw/grijze ogen

4 jaar geleden

Hier bruin en blauw! Langs de iris beetje bruin en eromheen blauw. Zal wel bruin worden! Papa bruin, ik blauw/grijs

4 jaar geleden

Mijn schatje vanaf de geboorte al heel donkerbruin 😍🥰

4 jaar geleden

Wij hebben beide blauwe ogen. Dus de kans dat ons topkereltje blauwe ogen zou krijgen was reëel. Nu kunnen ze nog steeds lichter blauw worden. We zullen wel zien 😍

4 jaar geleden

Hartstikke blauw. Zelf groene ogen en papa licht blauw. Ben benieuwd! Hij is rossig dus denk dat het blauw gaat blijven.

4 jaar geleden

Ophelia heeft 2 verschillende ogen, een grijs/bruin en een donker bruin oog.

4 jaar geleden

Ik denk mijn kleur ogen