Welke kleur ogen hebben jullie baby's? Ik denk bij de meesten blauw ?
Wat bij mijn dochter opvalt is dat ze elke keer anders zijn. Wel blauw(ig), maar dat ze zich aanpassen aan haar outfit haha. Vandaag lichtblauw.
Hier zijn ze nog mooi donkerblauw/grijzig, ik hoop dat ze zo blijven, vind dit zo mooi 😍
Zelf heb ik een mengeling van grijs, blauw en groen. M'n vriend heeft donkerbruine ogen, ben wel benieuwd wat het uiteindelijk zal worden 😅
Goed bedoeld he, maar op de rechtse foto lijkt het je kindje wel best scheel kijkt. Bij ons hadden ze op cb gezegd dat dat na 4 maand gedaan moest zijn. Gewoon eventjes in de gaten houden dus, als ze jong zijn valt het makkelijker te verhelpen dan wanneer ze ouder worden. Bij ons in de familie is uiteindelijk zowat de helft van de mensen eraan geopereerd...
Goed bedoeld he, maar op de rechtse foto lijkt het je kindje wel best sch ...
Ze kijkt op de ene foto gewoon de andere kant op. Snap dat het zo eruit ziet omdat je ze aan elkaar plakt, maar nee hoor scheel is ze niet, ze keek gewoon opzij.
Wij hebben beide blauwe ogen. Dus de kans dat ons topkereltje blauwe ogen zou krijgen was reëel. Nu kunnen ze nog steeds lichter blauw worden. We zullen wel zien 😍