15 Reacties

3 jaar geleden

Jaaa! Hier ook.. krijg er kippenvel van! 😵

3 jaar geleden

Ja hier ook vreselijk geluid 🙉

3 jaar geleden

Die van ons deed het ook en is er (gelukkig) vanzelf mee gestopt.

3 jaar geleden

Hier met 7 mnd gehad. Was een nieuw geluid wat hij geleerd had. De lol was er snel vanaf

3 jaar geleden

Reactie op IlonadeKlein

Jaaa! Hier ook.. krijg er kippenvel van! 😵
Echt he!! Wij zitten steeds neeeeee niet doen, maar dan lijkt die het juist extra aan te zetten, typisch. 😅

3 jaar geleden

Ja zeker! Onze dochter van nu 11 maanden begon ook met knarsetanden vreselijk geluid😫 Normaal slaapt ze met een speen maar heb deze nu ook over dag gegeven. Zijn nu ongeveer 2 weken verder en ze knarst nauwelijks meer en de speen gebruik ze ook bijna niet meer overdag.

3 jaar geleden

Oh gelukkig ik lees al snel dat wij niet de enigste zijn! Ik doe het zelf namelijk als ik stress heb van werk ofzo, snachts. Dus ik was al bang dat de kleine stress zou ervaren, 😖

3 jaar geleden

Hier ook verschrikkelijk als hij dat doet, Mayson heeft een periode gehad dat hij het heel vaak deed maar nu doet hij het gelukkig minder vaak 🤣

3 jaar geleden

Ja vreselijk haha! Meneer heeft weer een geluidje geleerd hoor. Zal wel weer over waaien

3 jaar geleden

Die van mij deed het ook. Tandarts zei dat het normaal was bij het krijgen van tandjes. Is hier vanzelf weer over gegaan

3 jaar geleden

Hier ook een kleine man die dat doet. Wij hebben gemerkt als we niet reageren dat hij er dan zelf mee stopt. Als we wel reageren dan blijft hij ermee doorgaan

3 jaar geleden

Hier nog niet.. hij heeft dan ook nog maar 2 tandjes beneden. Ondanks dat hij bijna 1 is. Achja, ze zullen wel komen zeker?! 😅

3 jaar geleden

Ja hier ook sinds een paar dagen. Ik probeer het te negeren of af te leiden. Ik probeer geen nee te zeggen voor het geval hij er dan juist mee doorgaat🙃

3 jaar geleden

Hier ook, sinds zijn bovenkanten door zijn! Overdag alleen. Frequentie wissels per dag. Bloedirritant geluid 🤭! Ik por altijd even in zijn wangetjes en leid hem dan even af.

3 jaar geleden

Reactie op Nanne92

Hier ook, sinds zijn bovenkanten door zijn! Overdag alleen. Frequentie wiss ...
*boventanden