18 Reacties

VRIEND

3 jaar geleden

Mijn zoontje doet dit ook sinds 2 dagen. Krijg er kippenvel van 😬

3 jaar geleden

Hier ook! Kan er niet tegen... Hopelijk heeft iemand een tip!

3 jaar geleden

Reactie op Iris_28

Mijn zoontje doet dit ook sinds 2 dagen. Krijg er kippenvel van 😬
Ja precies dit..ik krijg ook steeds kippenvel...hebben ze er geen last van denk je?

VRIEND

3 jaar geleden

Reactie op Ladydon

Ja precies dit..ik krijg ook steeds kippenvel...hebben ze er geen last van ...
Mijn zoontje lacht erbij, die vindt dat geluid wel leuk denk ik. Ik hoop dat het niet slecht is voor de tanden. En ik hoop dat hij snel een interessanter geluid ontdekt.

3 jaar geleden

Hier ook sinds een aantal dagen 😖 verschrikkelijk geluid. Een vriendinnetje heeft een zoontje 3 maandjes ouder en die deed het ook, maar is daar gelukkig inmiddels mee gestopt. Dus ik hoop zo dat dit een fase is.

3 jaar geleden

Die van ons heeft dat ook gedaan toen hij net tandjes kreeg. Ging na een paar dagen over. Hij vond het gewoon leuk om te doen denk ik. Is gewoon zijn mond ontdekken. Lol is er snel vanaf haha

3 jaar geleden

Oh oké, hoop dat het snel overgaat deze fase...

3 jaar geleden

Hier nog een knarsetander sinds er vier boventanden doorkomen. Vreselijk geluid inderdaad, maar na een paar dagen stopte hij er ook gewoon mee.

3 jaar geleden

Mijn dochterke is ook 8mndjes en heeft bijna 6 tandjes, echt ze knarst ook vaak. Ik denk dat we er niet veel aan kunnen doen🤷‍♀️

3 jaar geleden

Same here🖐🏻🦷 helaas... Echt een rot geluid inderdaad😬😶

3 jaar geleden

Ah wat toevallig dit topic vandaag, mijn dochter deed het vanmiddag ook voor t eerst paar keer achter elkaar..😖😖 niet de enige dus.

3 jaar geleden

Onze dochter doet het ook, vind het zo'n vreselijk geluid. Meestal leid ik haar af met een speeltje en stopt ze ermee. Mij valt op dat ze het vaak uit verveling doet. Als ze dan weer bezig is vergeet ze het weer.

3 jaar geleden

Hier ook! Afleiding is denk ik de beste manier!

3 jaar geleden

Hoi hoi, mijn kleintje doet het nu ook. Sinds eergisteren boventandje door, waardoor ze nu kan knarsen. Zijn jullie ukjes hier vanzelf mee gestopt? Of doen ze het nog steeds?

3 jaar geleden

Ons zoontje deed dat ook heel erg toen zijn boventandjes doorkwamen. Heeft misschien een week geduurd en nu doet hij het niet meer. Stopte vanzelf.

3 jaar geleden

Reactie op Milagro

Hoi hoi, mijn kleintje doet het nu ook. Sinds eergisteren boventandje door, ...
Mijn zoontje van 9 mnd doet het helaas nog steeds. Het is nu wel ietsje minder..

3 jaar geleden

Reactie op Ladydon

Mijn zoontje van 9 mnd doet het helaas nog steeds. Het is nu wel ietsje mi ...
Ohjee... Is echt een heel maar beluid. Ben zo bang dat haar kleine tandjes meteen beschadigen joh

3 jaar geleden

Reactie op Milagro

Ohjee... Is echt een heel maar beluid. Ben zo bang dat haar kleine tandjes ...
Ja inderdaad, daar ben ik ook bang voor..