Hallo mama's,
Mn zoontje is 8 maanden en heeft 2 tandjes boven en 2 onder en hij gaat dan steeds knarsen met zn tandjes..dat is echt geen leuk geluid als ik hem vast heb..hebben meerder kindjes dit en hoe kan je dat afleren of helemaal niet laten doen?
Ja precies dit..ik krijg ook steeds kippenvel...hebben ze er geen last van ...
Mijn zoontje lacht erbij, die vindt dat geluid wel leuk denk ik. Ik hoop dat het niet slecht is voor de tanden. En ik hoop dat hij snel een interessanter geluid ontdekt.
Hier ook sinds een aantal dagen 😖 verschrikkelijk geluid. Een vriendinnetje heeft een zoontje 3 maandjes ouder en die deed het ook, maar is daar gelukkig inmiddels mee gestopt. Dus ik hoop zo dat dit een fase is.
Die van ons heeft dat ook gedaan toen hij net tandjes kreeg. Ging na een paar dagen over. Hij vond het gewoon leuk om te doen denk ik. Is gewoon zijn mond ontdekken. Lol is er snel vanaf haha
Onze dochter doet het ook, vind het zo'n vreselijk geluid. Meestal leid ik haar af met een speeltje en stopt ze ermee. Mij valt op dat ze het vaak uit verveling doet. Als ze dan weer bezig is vergeet ze het weer.
Hoi hoi, mijn kleintje doet het nu ook. Sinds eergisteren boventandje door, waardoor ze nu kan knarsen.
Zijn jullie ukjes hier vanzelf mee gestopt? Of doen ze het nog steeds?