23 Reacties

4 jaar geleden

Onze dochter doet dat ook bij het aankleden, uitkleden maakt dr dan weer niks uit...🙄 geen idee hoe het komt

4 jaar geleden

Zeker herkenbaar! Hoort bij sprong 5 heb ik gelezen. Het was bij ons ook van het ene op het andere moment weer over.

4 jaar geleden

Volgens mij hoort dat bij sprong 5🙊

4 jaar geleden

Die van mij ook, gaat vanzelf een keer over. Het is trouwens hier alleen bij de armen in de romper/trui/shirt doen haha.

4 jaar geleden

Welkom sprong 5. Hier hetzelfde verhaal 😉

4 jaar geleden

Hier zijn we net door de fase heen. Vooral bij lange mouwen aantrekken. Het hielp hier als ik haar op de buik aankleedde.

4 jaar geleden

Hoort bij sprong 5 las ik in de ‘oei ik groei app’

4 jaar geleden

Jep 🙋🏼‍♀️ Heeft ie al vanaf zijn geboorte gedaan. Nu is het vooral als het over zijn hoofdje moet. Rompertje gaat nog; dan doe ik daarna sokjes en broekje. En het shirtje als laatste; dan is het krijs-momentje kort 😅

4 jaar geleden

Sprong 5 it is

4 jaar geleden

Jep, eigenlijk vond onze zoon het altijd al vervelend met name het rompertje. Nu helemaal, sprong 5. 🙄

4 jaar geleden

Zelfde verhaal!

4 jaar geleden

Wij geven ons zoontje wat in de handen (vaak pakje met doekjes, vindtie helemaal geweldig) of we zingen een liedje. Moeten het wel snel doen!

4 jaar geleden

Als ze wilt beginnen met huilen, doe ik een speelgoedmuziekje aan. Werkt goed.

4 jaar geleden

Reactie op Kimmutjuh89

Jep 🙋🏼‍♀️ Heeft ie al vanaf zijn geboorte gedaan. Nu is het vooral als he ...
Had mijn zoontje ook heel erg en ook voorkeurshouding. Ik ben bij een osteopaat geweest en het bleek dat zijn nekje vast zat waardoor kleren over zijn hoofd doen pijn deed

4 jaar geleden

Reactie op Kimmutjuh89

Jep 🙋🏼‍♀️ Heeft ie al vanaf zijn geboorte gedaan. Nu is het vooral als he ...
Haha hier ook vaak! Dat shirtje😅

4 jaar geleden

Reactie op Miarnold

Haha hier ook vaak! Dat shirtje😅
Hier ook, zodra er iets over zijn armen gaat is het ineens drama 😂

4 jaar geleden

Alleen savonds voor het slapen gaan na het badderen. Hier werkt zingen perfect als afleiding, dan is ze zo druk met luisteren dat ze niet meer huilt 🤣🙈

4 jaar geleden

Ja hier ook! Altijd al! Vooral na het badderen. Door zn gekrijs krijgen we koppijn en hij loopt rood aan.

4 jaar geleden

Hier helpt zingen, hij wordt hier rustig van

4 jaar geleden

Reactie op Ingerrrrr

Hier zijn we net door de fase heen. Vooral bij lange mouwen aantrekken. Het ...
Goeie tip, op de buik, ga ik eens proberen 🤔 Hier ook al zga vanaf zijn geboorte & vooral na het badderen: echt álles wat hij aan moet vind hij vreselijk, van shirt tot sok! We noemden hem ook altijd ons kleine nudistje, omdat hij liever naakt wil blijven 😄