18 Reacties

3 jaar geleden

Zoontje van 10 maanden. Wordt 1 op 5 mei. Tijgert rond. Kruipt minimaal. Het gaat hem te langzaam. Hij laat zich dan vallen en trekt zich vooruit met armen en duwt met zn voeten. Vooruit en achteruit

3 jaar geleden

Reactie op Jessica88

Zoontje van 10 maanden. Wordt 1 op 5 mei. Tijgert rond. Kruipt minimaal. He ...
Thanks! Onze dochter tijgert ook niet. Soms achteruit, maar het mag geen naam hebben😂.

3 jaar geleden

Reactie op Tess_90

Thanks! Onze dochter tijgert ook niet. Soms achteruit, maar het mag geen na ...
Kan zo vlug gaan ineens. De oudste ging pas kruipen nadat hij liep 🤣

3 jaar geleden

Zoontje van 10 maanden en een week. Sinds 2weken geleden tijgert hij met heel veel moeite, en trekt enkel op zijn armen. Hij vindt het ook echt niet fijn op zijn buik. Ondertussen naar osteopaat geweest, omdat ik hem heel stijf in zijn benen vond en sinds dit weekend begint hij te poepschuiven, hij zet zijn armen en wipt met zijn poep vooruit. (Toeval net na bezoek osteopaat of is er toch echt iets losgewerkt? ) ze zeggen dat ze best leren kruipen en niet poepschuiven, maar ik ben al super blij dat hij eindelijk een beetje vooruit kan, en niet steeds moet jengelen omdat zijn speelgoed te ver ligt.

3 jaar geleden

Mijn zoontje is vandaag 11 maand en tijgert alleen nog de kamer door de kruiphouding heeft hij pas ontdekt maar kruipen lukt hem nog niet hij moet nog ontdekken hoe hij vooruit komt in de kruiphouding 😅😄😁

3 jaar geleden

Reactie op Nienke_

Zoontje van 10 maanden en een week. Sinds 2weken geleden tijgert hij met he ...
Dus nee hoor, hier ook helemaal niet bezig met kruipen, denk ook echt dat hij dat overslaat.

3 jaar geleden

Mijn zoontje kruipt ook nog niet. Tijgert wel alle kanten op. Kan ook nog niet zelfstandig in zit komen, maar zit wel graag. Ik probeer maar te bedenken dat iedereen het op zijn eigen tempo doet. Maar dit is soms wel lastig merk ik.

3 jaar geleden

Hier een zoon van bijna 1 jaar. Word 25 maart 1 jaar en die kruipt ook niet. Hij gaat half op zijn kont half kruipend de kamer door. Tijgeren vind hij ook niks. Hij trekt zich nu overal aan op en gaat dan wel lopen. Mijn oudste zoon heeft nooit gekropen, die ging van tijgeren naar lopen. En pas na het rennen begon hij een keertje met kruipen.

3 jaar geleden

Mijn dochter is bijna 11 maanden. Zit pas sinds 2 weken los (nu ongeveer een half uur maar nog niet uit zichzelf), ze rolt alle kanten op maar tijgert en kruipt niet. Laat staan dat ze kan staan... we zijn wel bij de fysio die geconstateerd heeft dat ze te flexibel in haar gewrichten is waardoor het pijnlijk is/meer moeite kost om te tijgeren en kruipen.

3 jaar geleden

Reactie op Robsje88

Mijn zoontje kruipt ook nog niet. Tijgert wel alle kanten op. Kan ook nog n ...
Hier precies zo een! Ze is van 25 april.. tijgert overal heen.. of rolt er naartoe.. zitten kan ze de hele dag als het haar uit komt.. maar zelf gaan zitten ho maar .. wel nu soms (maar vooral per ongeluk) vanuit zit, zo voorover en dan rollen of tijgeren..

3 jaar geleden

Onze dochter ook 30 april jarig. Als ik haar neerzet kan ze goed zitten. Zit dan gerust een uur op dr bipsie lief te spelen. Ze kruipt niet. Gaat niet zelf zitten. Kan wel fiks buikschuiven. Als ze zit gaat ze ook niet snel zelf liggen, ik let er altijd op dat ze het zitten niet te moe wordt.

3 jaar geleden

Deze meneer (van 10-4) kon lang ook alleen maar tijgeren en rollen. Zit miss ook net pas 1 maand los. Maar sindsdien heeft hij het licht gezien, steeds stunten op handen en tenen en zijn kont in de lucht, zelf gaan zitten, kruipen heel voorzichtig (maar lukt alleen op het vloerkleed) en hij wil nu overal staan, maar valt ook net zo snel 🤭. De tijd van rustig op zijn plek zitten spelen is voorbij...weet niet wat beter was 😜

3 jaar geleden

Hier eenzelfde meisje!! Vind op haar buik prima voor een paar tellen maar daarna raakt ze gefrustreerd omdat het haar niet lukt. Achteruit gaan ze als een malle! Wilt hele dagen zitten/staan en aan je handen lopen. En ze klimt tegenwoordig aan een stuk door op me, op mn schoot zelf gaan staan omhoogtrekken etc 100 keer vallen en weer terug. Wordt 29 april 1 jaar

3 jaar geleden

Hier enkel tijgeren. Ze rockt wel heen en weer op haar knietjes. Heb wel met haar geoefend om te gaan zitten, dit lukt haar nu. Laatst aan haar laten zien hoe ze kan optrekken tot staan. Daar is ze nu ook erg druk mee (ook in bad en in de kinderstoel 🙈). Maar ik denk niet dat ze echt gaat kruipen. Vermoed dat ze dat gaat overslaan.

3 jaar geleden

Hier had ze 1 afspraak met de fysio nodig, die gaf ons een oefening en daardoor snapte ze het. Ze is nu 10,5 maand en kruipt sinds een week ook echt snel en goed.

3 jaar geleden

O heerlijk als ze nog niet veel kunnen! Lekker van genieten! Wij hebben nu sinds een paar dagen het staan een beetje gestimuleerd en sindsdien moeten we ogen in onze rug hebben....

3 jaar geleden

Zoontje van 11 maand, kruipt en tijgert nog niet. Op zijn buik liggen vindt hij verschrikkelijk

3 jaar geleden

Hier had ze 1 afspraak met de fysio nodig, die gaf ons een oefening en daar ...
Oh, mag ik vragen welke oefening? ☺️ wij gaan ook naar de fysio omdat dochterlief tijgert met 1 beentje! Ze probeert te kruipen maar valt steeds terug op de buik.