31 Reacties

3 jaar geleden

Ooh mensen, die van mij gaat zo hard, ze is morgen 9 maanden en ik huil zow ...
HAhaa ik voel je!!! Dat heb ik ook met mijn meisje. Ze gaat zooo hard, ze is bijna 9 maanden en kan kruipen en staan. Ook lopen langs de bank. Ben er continue mee bezig dat ze niet aan alles zit 馃ぃ ik mis mn kleine minnie baby 馃ズ馃ズ

3 jaar geleden

Reactie op Baso

HAhaa ik voel je!!! Dat heb ik ook met mijn meisje. Ze gaat zooo hard, ze i ...
Hier ook zo. Ze staat soms wel eens per ongeluk los. Nou dan duw ik haar gewoon om hoor (dat was een grapje natuurlijk 馃ぃ) Maar ik wil mn baby terug 馃様

3 jaar geleden

Mijn dochtertje is nu ook 9 maanden en wil ook gewoon niet kruipen. Ik had dat wel verwacht dat ze allang zou kruipen, want ze is zo snel met alles. Maar zij vind rollen en zitten gewoon makkelijker ofzo en dit doet ze dan ook al vanaf 6 maanden. Ze rolt dan ook echt de kamer door en trekt zich overal aan op waar ze kan. Ze staat dus ook al een hele tijd. Heb van alles geprobeerd om der te stimuleren maar ze doet het gewoon niet terwijl ze wel vaak in de juiste houding gaat, alleen vanuit die houding wilt ze zelfstandig omhoog om te gaan staan.

3 jaar geleden

8,5 maanden en ook nog niet!

3 jaar geleden

Die van ons deed ook niets hoor, wilde ook niet graag op z鈥檔 buik. Dat laatste hebben we spelenderwijs wel gestimuleerd en ineens wilde hij zeg op z鈥檔 buik liggen. Een paar dagen later tijgert hij (9,5mnd) door het huis. Ik zou niet teveel zorgen maken. Alles op z鈥檔 tijd

3 jaar geleden

Hier nu ook 9,5 maand en sinds gisteren rolt hij nu eindelijk pas voor het eerst zelfstandig van zijn rug naar buik, hoera! En afgelopen week heeft hij ook het achteruit kruipen steeds beter ontdekt. Komt allemaal vanzelf, ieder op zn tijd...

3 jaar geleden

Niet met mijn dochtertje, volgende week 9 maanden en ze gaat al staan, kruipen. Maar mijn zoontje waar overal heel traag in, en dat is niet erg. Komt uiteindelijk allemaal goed. Met kruipen laat, liep alleen tussen bank en tafel want dan had ie houvast, was bang om te vallen. Liep tegen zijn 2 jaar pas los en zelfstandig, maar ging wel meteen snel toen

3 jaar geleden

Onze dochter wordt 30-01 9 maanden. Zit heel stevig en vindt liggen niet leuk. Tijgert en kruipt ook niet. Doet ook geen enkele poging om zich ergens aan op te trekken. Proberen haar wel meermaals per dag op haar buik neer te leggen. Ze draait nu wel op de buik om haar as. Benieuwd wanneer ze iets anders gaat doen...

3 jaar geleden

Reactie op Tess_90

Onze dochter wordt 30-01 9 maanden. Zit heel stevig en vindt liggen niet le ...
Ons dametje, Hadassah, ook van 30 april. Die kruipt, tijgertje en zit nog niet. Rollen kan ze goed. Ligt veel op dr buikje en rol of draait om dr as wel een beetje op een doel af. Trekt zich nog totaal niet op.

3 jaar geleden

Reactie op Debora-25

Ons dametje, Hadassah, ook van 30 april. Die kruipt, tijgertje en zit nog ...
.

3 jaar geleden

Reactie op Debora-25

Ons dametje, Hadassah, ook van 30 april. Die kruipt, tijgertje en zit nog ...
Wat grappig. Mijn zoon is van 29 april. 8,5 maand dus. Maar kruipt ook nog niet. Wel zitten met hulp en rollen maar maakt nog geen aanstalten om te gaan kruipen.