56 Reacties

3 jaar geleden

Ze hebben geen voorbeeldfotos en wij zijn nu nog niet thuis, het is lastig ...
Ik ben nieuwsgierig.. heb je al foto’s gemaakt?😊😳

3 jaar geleden

Reactie op Jomata

Ik ben nieuwsgierig.. heb je al foto’s gemaakt?😊😳
Oeps shit, vergeten en het kind slaapt nu 😂. Komt goed, ik doe het zo snel mogelijk! On topic: mijn dochter kruipt nog niet oid maar stond net voor het eerst zelf op de voorstoel van de auto terwijl ze het stuur vasthield 🥳🥳

3 jaar geleden

Oeps shit, vergeten en het kind slaapt nu 😂. Komt goed, ik doe het zo snel ...
Wat goed!!! Hier wordt ze wel sterker in haar benen maar staat nog niet. Ze is heeeeeel gefrustreerd omdat ze vooruit wilt komen maar niet lukt... vandaar mijn nieuwsgierigheid 😂

3 jaar geleden

Ik ben maar begonnen om haar beentjes te ‘trainen’ haha. Ze houdt ze iedere keer naar voren als ik haar boven de grond vast hou. En in de jumper kan ze springen als een gek (die lanceert zichzelf nog een keer!). Dus ze moet gewoon leren dat die gekke dingen zijn om op te staan. 🤣 Gisteravond deed ze het (met hulp) warempel voor het eerst 👍🏼 Rollen was ze wel vlot mee (3 of 4 maandjes?) en tijgeren doet ze ook in een reuzentempo. Echt kruipen nóg niet en zitten kan ze prima maar niet uit zichzelf! Alles komt wel wanneer ze er zelf klaar voor zijn 😄

3 jaar geleden

Onze dochter is 9 maanden en loopt sinds dit wknd zelf achter haar loopkar.. Ik heb 5 meiden maar ze is wel de snelste van allemaal 😂 ze loopt rondjes in de box, gaat overal staan.. Wil haar zussen achterna denk 😂

3 jaar geleden

Voor de moeders wiens kindjes kunnen lopen: mijn zoontje laat sinds een paar dagen steeds vaker los als hij zich opgetrokken heeft. Is dat de laatste stap na gaan lopen?

3 jaar geleden

Reactie op Holamama

Voor de moeders wiens kindjes kunnen lopen: mijn zoontje laat sinds een paa ...
Voor gaan lopen bedoel ik natuurlijk. Hij trekt zich al een hele poos op en loopt langs alles af. Ben zo benieuwd wanneer hij zijn stapjes durft te zetten. 😊

3 jaar geleden

Reactie op Holamama

Voor gaan lopen bedoel ik natuurlijk. Hij trekt zich al een hele poos op en ...
Ze heeft hier eerst een maand aan de hand door de kamer gelopen. Had gister 2 stoelen tegenover elkaar gezet op dr foam speelmat zodat ze kon oversteken en vandaag voor t eerst zelf een paar pasjes los en minuten lang los staan. Kan zomaar ineens gebeuren. Maar wat anderen ook al zeiden, het komt vanzelf en het leuk houden voor jullie allebei is het belangrijkste. Ze wordt volgende week 1.

3 jaar geleden

Van rug naar buik rollen: 4 maanden Van buik naar rug rollen: 9 maanden Rondjes en achteruit tjjgeren: 9 5 maanden Vooruit tijgeren: 10 maanden Kruip houding en vanuit daar tot half zit: 11 maanden. Oh en zijn eerste tanden kwamen ook met 11 maanden. Echt los zitten kan hij nog niet maar dat duurt nu niet lang. Deze kleine man deed ff rustig aan maar de laatste maanden gaat het hard.

3 jaar geleden

Reactie op Holamama

Dat zou kunnen, maar kan ook nog best lang duren. Mn dochtertje stond opeens ook even los, en steeds langer los als we haar neerzette, toen liet ze zelf los en ging ze losstaan en dat ging steeds soepeler en langer. En de volgende stap was idd een stapje zetten. Dat proces duurde nog best even hoor. Toen ze het goed doorhad kon ze af en toe 2 a 3 stapjes en soms per ongeluk iets meer. Vorige week, precies 11 mnd liep ze in de ochtend opeens steeds 8 stappen en in de loop vd dag steeds meer. Eind vd dag liep ze door de hele kamer. Sindsdien verkiest ze lopen over kruipen. Ze kan zelfs al voetballen. Echt hilarisch. Ook oefenen we met buiten lopen, lukt een beetje, maar moeilijk natuurlijk, want EN schoentjes aan EN stoeptegels die niet helemaal stabiel liggen, maar ze vindt het super interessant en pakt steeds haar jas, zodat Ik snap dat ze naar buiten wil haha

3 jaar geleden

Met 4 mnd begonnen met naar buik rollen. Met 6 mnd ook terug kunnen rollen. Met 8.5 mnd ging hij tijgeren. Met 9.5 mnd kon hij los zitten. Met 11 mnd kon hij zelf gaan zitten, zelf ergens aan optrekken en gaan staan en kruipen op handen en knieën. En dat is de eindstand voor nu. Dat gaan staan is wel een dingetje want nu nog leren terug te gaan zitten, hij valt alleen maar 🙈

3 jaar geleden

Reactie op Holamama

Mijn dochter stond bij 9 maand al vaker los. Rond 10 maand dat ze ook geregeld een stapje zette en sinds 10,5 maand dat ze loopt. Ze wisselt nog wel met kruipen, maar lopen heeft wel voorkeur. Kan wel even duren, heeft ook met het vertrouwen te maken. Onze oudste die liep een dag na haar verjaardag los. Maar die had verder hetzelfde verloop als de jongste.

3 jaar geleden

Onze meid van 11 maanden lijkt een snelle. Ze loopt al en kan zelfs al een beetje voetballen. Ben er niet perse blij mee, want het baby gaat er zo wel heel snel af. Kruipen deed ze met 7 maanden.

3 jaar geleden

Reactie op KayleighLehmann

Ik ben maar begonnen om haar beentjes te ‘trainen’ haha. Ze houdt ze iedere ...
Hier precies zo!! Tijgeren als een malle.. staan bij papa op schoot wel.. helemaal los ook.. optrekken alleen tot op dr knieën.. zitten kan ze al tijden als de beste.. niet om te krijgen ook, maar zelf gaan zitten ho maar..

3 jaar geleden

6 maanden zitten 8 maanden kruipen 9 maanden staan en schuifelen 11 maanden los lopen