95 Reacties
3 jaar geleden
Komt vanzelf. Straks gaat ze op de knietjes en dan zal ze met haar kont naar voor en achter wiebelen en daarna zal het stapje voor stapje gebeuren en voor je het weet gaat ze sneltempo en kan je haar niet meer bijhouden
3 jaar geleden
Die van ons tijgert ook overal heen en zit al weken (misschien al 2 maanden) in die kruipstand maar er gebeurd niks... zal allemaal wel ter voorbereiding zijn 🤷♀️
3 jaar geleden
Komt vanzelf. Straks gaat ze op de knietjes en dan zal ze met haar kont naa ...
Precies dit!
Ons kleine meisje heeft ruim een maand zo zitten wiebelen voordat ze ging kruipen, dat is zo schattig om te zien. (Waarschijnlijk gaat het vaak wel wat sneller hoor, want dat wiebelen deed ze met 5 maanden)
3 jaar geleden
Mijn meisie van 9 maandjes heeft op haar 8e leren skruipen. Staat nu al en neemt al loop stappen als je haar vasthoud.
7e maakte ik mij zorgen als zij zal kruipen of niet. Maar zij heeft leren kruipen door haar tante. Haar tante deed het voor, op een hele energieke manier. Veel kabaal en motivatie en gekke bewegingen en kon binnen anderhalf week al flink kruipen. Ze wilde binnen een korte tijd al met een snelheid kruipen, maar struikelde zo af en toe haha.
3 jaar geleden
Hier tweeling. Jongetje tijgert alsof hij in het leger zit vanaf 6/7 maanden. Is ook echt sterk en gespierd. Sinds 9 maanden staat hij en nu hij 10 maanden is begint hij wat te wandelen langs meubels. Soms een gewaagde oversteek 😂 . en mijn dochtertje sleept zich sinds dat ze 8/9 maanden is als een soort zeehondje overal naartoe. Zij kan nu zelf rechtop op de knietjes komen en als we dr een handje omhoog helpen vindt ze het heel tof om even te staan. Wel grappig is dat zij weer verder is met haar fijne motoriek dan jaar broertje. Ze doen het allemaal lekker op hun eigen tempo ❤
3 jaar geleden
Reactie op Gloria
Mijn meisie van 9 maandjes heeft op haar 8e leren skruipen. Staat nu al en ...
Mischien is dat een mogelijkheid de baby's te motiveren. Hun favoriet speeltje een meter verder zetten en het kruipen voordoen. Als je merkt dat zij movement maken, ze het speeltje e en geven als beloning. Mijn meisie ging niet achter speeltjes aan. Ik deed het met plastiek flessen, Zwitsal flesjes, afstandsbediening, tegeloons haha.
3 jaar geleden
Het is zo verschillend, uiteindelijk komen ze allemaal vooruit. Mijn zoon heeft nooit gekropen maar liep voor zn 1e verjaardag. De middelste tijgerde en liep voor haar 1e verjaardag en de jongste (21 april) zette gisteren 4 pasjes los en staat ook los
3 jaar geleden
Mijn zoon is van 28 maart en kruipt niet. Ook tijgeren doet hij niet. Maar hij rolt wel als een malle de hele kamer door. Ik denk dat hij niet de noodzaak ziet van kruipen, hij komt zo ook overal.