95 Reacties
3 jaar geleden
Reactie op Leonore1985
Mijn zoon is van 28 maart en kruipt niet. Ook tijgeren doet hij niet. Maar ...
Haha! Dat dacht ik ook! Mijn zoon deed dit ook lang. Maar hij is toch gaan tijgeren en begint nu langzaam te kruipen. Komt vanzelf.
3 jaar geleden
Mijn kleine man van 14 april begon een week of 4 geleden met kruipen, ging eerst heel voorzichtig maar ondertussen kruipt hij best wel snel. En sinds vandaag gaat hij ook staan in de box en bij meer dingen omhoog. Hij wil graag zijn grote broer achterna denk ik, die is 4 en kan natuurlijk al alle kanten op.
3 jaar geleden
Mijn dochter van 12 april zit wel op handen en knie毛n maar schuift alleen nog maar achteruit
3 jaar geleden
Hier ook een hoop gekruip, en ook echt op een rap tempo! Niet altijd tof hoor 馃槱 Hahahaha. Ze begon zo rond de 8 maandjes. Volgende maand wordt ze al een jaar! 馃槼馃槼
3 jaar geleden
Mijn dochter tijgert al ruim 2 maanden, zit sindsdien ook regelmatig op handen en knie毛n, maar kruipen? Ho maar. In plaats daarvan gaat ze sinds deze week ineens op haar knie毛n zitten ipv op haar kont en gaat ze aan de tafel en bank staan. Ik denk niet dat kruipen er nog in gaat zitten...
Zelf denk ik dat onze vloer te glad is, we hebben laminaat maar zonder groef of een soort nerf erin dus ze glijdt ook enorm weg.
3 jaar geleden
Mn meissie is van 16 april en is al zo snel met alles. Sinds nieuwjaar heeft ze grote sprong gemaakt. Optrekken en staan, lopen in de box en loopt ze overal tegenaan, van ene naar andere meubel en met twee baby walkers in de woonkamer gaat ze alle kanten op. Kruipen heeft ze nooit echt gedaan (nog steeds niet), 1 been sleept ze mee.
3 jaar geleden
Mijn zoontje, 14 april 2020, ging gister tegen de ondersge traptrede leunen. Opeens deed hij een poging om de trap op de komen en dat lukte.... 馃槷
3 jaar geleden
Ieder kindje zn eigen tempo! 馃グ
Mijn dochter (24 apil) kruipt nu denk zo'n 2 maanden als een speer het huis door maar ik moet zeggen ze is erg snel hoor want ze staat ook overal waar ze staan kan en probeert al een beetje langs de tafel te lopen . Maar eerst ging ze tijgeren maar kwam ze haast niet vooruit 馃槀. En ineens ging ze op handen en knie毛n en toen was ze weg
3 jaar geleden
Reactie op wwmmtm
Me zoontje van 20 april begon met 5 maanden te kruipen. Nu 9,5 en hij loopt ...
Haha wat grappig. Mijn zoontje is ook van 20 april. Begon ook met 5 maandjes al te kruipen. En staat sinds een weekje regelmatig los, durft alleen nog niet los te stappen, maar rond de tafel oid gaat hij als een speer..