95 Reacties
3 jaar geleden
Reactie op Buscolique
Mijn zoontje, 14 april 2020, ging gister tegen de ondersge traptrede leunen ...
haha ook herkenbaar! Die meid van mij is van 24 maart en kruipt bijna het hondentrappetje op waarmee onze kleine hond de bank op komt. 馃槀
VRIEND
3 jaar geleden
Ik denk dat de TS vooral op zoek is naar moeders met baby's die nog niet kunnen kruipen en niet naar moeders met baby's die voor hun eerste verjaardag al alles kunnen...
@Sofie, zit jouw dochter al? Want anders, als ik het zo zie, gaat ze of binnenkort zitten of binnenkort kruipen. En zit ze stil of beweegt ze heen en weer?
3 jaar geleden
Hier duwt hij zichzelf achteruit. Verder veel rollen. Sinds deze week zit hij ook zo op handen en knie毛n, maar gaat nog niet echt vooruit. Mijn zoontje is van 6 april. Het komt echt vanzelf allemaal wel!
3 jaar geleden
Hier 9 maanden maar tijgert alleen om vooruit te komen. Wel duwt hij z'n eigen in kruip houding en wiebelt dan vrolijk van voor naar achter. Maar zodra hij vooruit wil laat hij zich weer op zijn buik vallen.
Mijn oudste zoon was een billenschuiver dus ik herken deze ontwikkeling niet. Ben heel benieuwd wanneer hij zich zeker genoeg voelt om zijn handen te gaan verplaatsen.
3 jaar geleden
Reactie op Swiebertje
Ik denk dat de TS vooral op zoek is naar moeders met baby's die nog niet ku ...
Inderdaad. Ik was dus op zoek naar mama鈥檚 met ervaringen zoals ik. Fijn dat alle kindjes kunnen kruipen maar daar ben ik dus niks mee 馃檲 ze zit al sinds ze 7 maanden is. Ze sluipt. Als ik ze in het midden van de mat zet, zit ze binnen de 10 minuten aan de andere kant 馃槄
3 jaar geleden
Reactie op Marjanne0211
Hier duwt hij zichzelf achteruit. Verder veel rollen. Sinds deze week zit h ...
Same here van 4 april. Ik heb de indruk dat hij nu ook al af en toe vooruit tijgert (anders duwde hij zichzelf achteruit). Gaat op handen en knie毛n zitten sinds een aantal weken, maar legt zich dan weer op zijn buik. Ik stapte pas met 15 maand, was motorisch niet erg snel, dus denk dat mijn zoon hetzelfde is
3 jaar geleden
Mijn zoontje van 28 april, kruipt ook nog helemaal niet. Ik heb ook niet het gevoel dat het er snel zit aan te komen. Hij vindt het vreselijk op zijn buik en tijgert alleen maar achteruit en dit ondertussen al bijna 2 maand. Dus grote frustratie. Hij geraakt nergens. Sinds hij kan zitten, wil hij ook niet meer liggen en draaien, terwijl hij dat wel echt goed kon. Gebeurt dat vaker dat ze ineens iets weigeren te doen wat ze ervoor wel deden?
3 jaar geleden
Die van mij trekt zich al recht. Zal niet meer lang duren of hij loopt 馃槏
3 jaar geleden
Yess 10 maand kruipt en loopt al overal bij langs 馃檭 andere dochter ( nu2) rolde pas met 9 maand馃槀 dus zoveel verschillen haha