82 Reacties
3 jaar geleden
8,5 maand, 11 kilo (net gewogen) en lengte weet ik niet precies maar ze zit in 74/80.
3 jaar geleden
Reactie op itsxclaudia
Wij moesten eigenlijk as donderdag voor controle 9 maanden. Is afgezegd nu ...
Ik heb zojuist gebeld, en de consulten zijn geschrapt wegens bezuinigingen, heb gezegd dat ik toch graag langs wil komen! Mag nu 1 februari extra langs gaan!
3 jaar geleden
Dochter van 78cm en 10,4 kg
We zijn alle 2 lang maar gewoon gebouwd. Onze dochter zit nooit vol en wil de hele dag eten.. het is zelfs zo erg dat we zelf niets kunnen eten zonder dat ze ook gaat huilen en ook wil eten zelfs wanneer ze al net een bord op heeft. K weet eigenlijk niet zo goed wat ik hier nou mee moet?? Iemand tips?? Ze eet alles wat ik haar geef, en zit nooit vol.. kan toch niet goed zijn?? Daardoor is ze vaak onrustig en huilerig denk ik..had veracht dat het makkelijker zou zijn een kind maar tot op heden vind ik het een pittige opgave. Elke dag tussen 5:30-6 uur wakker en zit ik beneden, kan zichzelf maar moeilijk vermaken..Heb idee dat de totale uitputting begonnen is en dat terwijl ik er ook nog achtergekomen ben dan we in september onverwachts een 2e verwachten 😲😲😲
3 jaar geleden
Geen id, we hebben pas in april weer een afspraak.. dan 11 maanden. Duurt zo lang!
3 jaar geleden
Reactie op marjolein19881988
We zijn alle 2 lang maar gewoon gebouwd. Onze ...
Heeft ze geen tekorten van bepaalde voedingsstoffen? Of spuugt ze heel veel? Helpt een kauwspeeltje misschien op de momenten dat jullie eten? (Nu klinkt het net hondenspeelgoed hahaha)
3 jaar geleden
Geen id, we hebben pas in april weer een afspraak.. dan 11 maanden. Duurt z ...
Dan bel je toch om te vragen naar een tussentijds weegmoment? Dat kan bij ons in ieder geval wel. En anders leg je uit dat je je zorgen maakt en graag een extra afspraak wilt. Vinden ze vast wel oké! 😘
3 jaar geleden
Reactie op marjolein19881988
We zijn alle 2 lang maar gewoon gebouwd. Onze ...
Onze dochter slaat ook nooit eten af :-). Wij proberen onze eetmomenten met die van haar te combineren, daarnaast een vast schema (ontbijt, lunch, diner en 2x een extraatje) en eigenlijk alleen gezonde dingen groente en fruit, soms maar een koekje of maisvinger) ik heb ergens gelezen dat maximaal 7 voedingsmomenten per dag acceptabel is, zodat ze ook leren niet de hele dag door te eten. Als ze aan t eten zijn mag ze wel zelf de hoeveelheid bepalen.
Oh en ik weet niet of je haar al het eten voert? Ze zelf het eten laten pakken is ook een aanrader, het kost haar vaak meer tijd, maar daardoor lijken de porties kleiner en kun je zelf ook eten tegelijk.
3 jaar geleden
Reactie op Milagro
Ik zou vandaag naar het CB gaan voor controle. Maar kreeg gisteren een mail ...
Ja hier hetzelfde, gisteren ook telefonisch afspraak gehad en nu pas 1 april weer. Dan is ze bijna 1 jaar 😳