82 Reacties

3 jaar geleden

Gister 9 maanden controle gehad . 10.3 en 74 cm

3 jaar geleden

Reactie op marjolein19881988

Dochter van 78cm en 10,4 kg We zijn alle 2 lang maar gewoon gebouwd. Onze ...
Als je je zorgen maakt kun je een verwijzing naar de kinderarts vragen? Onze zoon is ook zo groot ( heel lang en zwaar) en is door de kinderarts onderzocht op heel vaak aandringen van de jeugdarts van CB. Bleek bij hem gelukkig niks aan de hand te zijn maar als jouw dochter geen verzadigd gevoel heeft is het toch fijn om even naar te laten kijken. Als er niets is ben je daarna ook gerustgesteld..

3 jaar geleden

Ons zoontje is 9 maanden, en was vorige week 9 kilo en 76 cm.

3 jaar geleden

Vandaag bij cjg geweest, ons meisje is over 10 dagen 10 maanden en is 71,8 cm en weegt 8800 gram

3 jaar geleden

Hej, ik kom net terug van het CB. Mijn zoon van 9 maanden weegt maar 7.525 kg en meet 68. Ze vond het zorgwekkend, sprak over een mogelijk onderliggend probleem. Ben echt wel van slag. Ik vind dat onze zoon op de crèche ook niet veel binnen krijgt. Hij weegt gelijk een baby van 6 maanden. Dat is echt wel even schrikken. Heb moeten huilen vandaag :-(

3 jaar geleden

Hej, ik kom net terug van het CB. Mijn zoon van 9 maanden weegt maar 7.525 ...
Mijn dochter weegt iets meer 7655 gram met 9 maanden. Buigt ook iets af van de lijn maar dat gebeurd wel vaker. Was je zoon ook klein bij de geboorte? Hier ook een mega slechte eter... ik geef weer extra melk.

3 jaar geleden

Ons zoontje 8,2kg en 68cm. Klein ventje 🙈

3 jaar geleden

Mijne weegd 11,5 kg en 73 cm. Hollands glorie🙈

3 jaar geleden

Wijkt hij ook van zijn eigen lijn af of was hij altijd al kleiner?

3 jaar geleden

Geen paniek hoor. En wat vervelend dat je er van moet huilen. Het is minder dan gemiddeld, maar je bent zijn moeder. Je weet wel of hij levendig en gezond is. Krijgt hij toevallig borstvoeding? Elk kind is anders en jouw mannetje is een kleintje. Echt maak je er niet te druk om. En natuurlijk kan het geen kwaad om het in de gaten te houden. Maar laat je niet gek maken. Mijn dochtertje is ook 68,5 cm en 7900 gr, zoveel scheelt het niet.

3 jaar geleden

Hej dames, ik ben naar de kinderarts geweest en hij heeft ons laten weten dat er absoluut geen reden is tot paniek. Hij volgt zijn eigen curve en die is goed. Kan ook genetisch zijn (ben zelf echt petite). Dus ben wel gerust gesteld. Ik moet toegeven dat mijn moederintuitie toch zegt van wat bij te voeden. Dus vanaf heden een yogolino extra na de maaltijd🙈. Ps: Hij was bij de geboorte 4.035 kilo en 50.5 cm. Maar ik was dan ook 42 weken voorbij 😄

3 jaar geleden

72cm en 8kg300

3 jaar geleden

Febe, 9 maanden 68,5 cm 7,800 gram 44 cm hoofdomtrek

3 jaar geleden

Ik heb echt een beer volgens mij als ik de reacties lees 12 KG en 76 cm 🤣

3 jaar geleden

Zoontje 9,5 maand, paar dagen geleden gewogen en gemeten. Is nu 8,6 kilo en lengte is 70 cm.

3 jaar geleden

Reactie op ctjeee

Dat was die van ons ook met precies 8 maanden🤷‍♀️🙈

3 jaar geleden

Ons dochter 8kg945 en 72.6cm

3 jaar geleden

Reactie op ctjeee

Jou reactie 🤣🤣🤣 Wel een mooi knuffel beertje!

3 jaar geleden

Reactie op Irene94

Dat was die van ons ook met precies 8 maanden🤷‍♀️🙈
Zijn we toch niet alleen 🙈 ik overvoer hem toch echt niet 😂

3 jaar geleden

Reactie op M.N.E ❤️

Jou reactie 🤣🤣🤣 Wel een mooi knuffel beertje!
Hahah dat is zeker waar ! 🙈