18 Reacties

3 jaar geleden

Belangrijk is dat de zool flexibel is de eerste maandjes dat een kindje kan/leert lopen. Ik ben gister bij nolton geweest, ze konden mij goed adviseren voor de maat. Bij scapino hebben ze ook leuke en betaalbare.

3 jaar geleden

Zo flexibel mogelijk. Wij hebben wildling barefoot schoentjes, bobux en sandaaltjes met heel flexibele zool.

3 jaar geleden

Ik zou naar een schoenenwinkel gaan waar ze je goed kunnen helpen. Pasvorm, maat etc.De schoentjes voor kleintjes zijn prijzig, maar dan heb je wel kwaliteit en de goede ondersteuning. Wij hebben ze van bunnies

3 jaar geleden

Naturino. Wij hebben Vans en Naturino. Vans is mooi maar stapt niet goed omwille van zware en niet flexibele zool. Ondertussen stapt onze vriend als super goed maar op begin waren de Vans niet handig.

3 jaar geleden

Voor de eerste schoentjes zijn shoesme en bunnies wel fijn. Heel flexibel. Schoonzus heeft blue box van de scapino, maar hun dochter loopt daar echt niet goed op. Zou gewoon naar een goede schoenenzaak gaan.

3 jaar geleden

Voor beginnende stappers inderdaad schoentjes met een flexibele zoon. Onze zoon zijn eerst paar is van Naturino. Goed merk!

3 jaar geleden

Merk Groot van scapino is best aardig als je voor een budget optie wil gaan, de Shoesme schoentjes bevallen hier erg goed!

3 jaar geleden

Ik ben zelf nog op zoek naar fijne open schoenen/sandalen, iemand tips?

3 jaar geleden

Reactie op Essie1234

Ik heb deze besteld. Merk is Salt Water. Flexibele zool, beschermende neus voor de teentjes (moesten ze nog eens kruipen) en zijn ook te gebruiken als waterschoentjes. Kan je ook wassen in wasmachine of in licht sopje. Lang getwijfeld want het is toch niet goedkoop. Maaarrr.. Alles voor de kleine man zen voetjes, oh zo belangrijk. Woensdag komen ze toe. 👍

3 jaar geleden

Reactie op Essie1234

Wij hebben er van Pom d’Api!

3 jaar geleden

En deze van Beberlis!

3 jaar geleden

Reactie op Lotski

Wij hebben er van Pom d’Api!
Dit merkje had ik ook al gespot maar is nog duurder 😝 wel mooie schoentje en echt kwaliteit 😎

3 jaar geleden

Reactie op Essie1234

Mocht je nog steeds op zoek zijn: Bardossa. https://www.bardossa.nl/cat/baby-zomerschoenen/ Ik heb zelf voor mijn zoon modelletje Fabio gekocht en daar stapt ie goed op (nog aan de hand voor nu) Hele fijne flexibele zool

3 jaar geleden

Wij hebben verschillende schoentjes. We hebben van die licht gewicht Nikes, maar ook van de scapino van merk Groot. Daarnaast ook 1 paar van blue box.. die zijn idd een stukje zwaarder en geen flexibele zool, maar ook daar loopt hij goed op.. Wel heeft hij de schoentjes voornamelijk buitenshuis aan.. in huis heb ik hem nog meestal gwn op sokken of blote voeten rondlopen

3 jaar geleden

Shoesme met ‘babyproof’ zool zijn heel fijn.

3 jaar geleden

Reactie op Essie1234

Wij hebben de geox Elba. Zoontje loopt er heel goed op , sandaaltje geeft stevigheid en ook het hakje zit nog goed beschermd

3 jaar geleden

Wij hebben deze, alleen loopt onze zoon nog niet, dus heeft ze alleen onderweg aan, verder veelal blote voeten zo in de zomer. Maar ze zijn heel licht qua gewicht, zeer buigzame zool en evengoed stevig en heel betaalbaar!

3 jaar geleden

Vans en Adidas lijken mij niet de beste schoenen voor zo een jonge groeiende voeten 😬 Snap dat het heel schattig is, maar ik zou inderdaad gewoon naar een goede schoenenzaak gaan. Shoesme is een lekker flexibel merk en onze kleine (15,4 mndn) is dol op de schoentjes. Succes :)