16 Reacties
3 jaar geleden
Geen idee of je zo handig bent, maar bij die van ons zit er rubberen bandje om de wieltjes. In een gefreesd groefje. Anders wellicht een smal bandje schuurpapier om de bandjes lijmen?
Of de wieltjes proberen wat strakker aan te draaien, zodat de wat minder makkelijk rollen. Dat is misschien het makkelijkste.
3 jaar geleden
Wij hebben toevallig gisterenavond eentje gekocht via Blabloom (moet dus nog aankomen), maar dat had een frictieknop om de wielen stroever te maken. Is er nergens iets van draaiknop of zo te vinden? Ik las ook wel dat je de wielen bij vele houten lopers kan aandraaien, maar natuurlijk geen idee hoe het bij deze zit...
3 jaar geleden
Onze dochter is nu 8 maanden en ze kan zelf staan, zitten en kruipt volop.
Ze vind de babywalker van v tech enorm leuk! Gaat er lekker aan staan en schuift soms al wat vooruit
3 jaar geleden
Reactie op Monique01
Misschien iets zwaars er in leggen, baksteen? Deurstopper?
Haha dat is eigenlijk geen gek idee.
3 jaar geleden
Van die grote postbode elastieken er om heen kunnen ook remmen. Moet je wel op blijven letten dat ze die niet los peuteren en later in de mond stoppen
3 jaar geleden
Reactie op Louise18-20-22
Van die grote postbode elastieken er om heen kunnen ook remmen. Moet je wel ...
Dit heb ik nu gedaan. Dat helpt inderdaad goed.
Morgen nog even de straten afstruinen naar een paar bakstenen denk ik 😉
3 jaar geleden
Wij overwogen een loopwagen maar hebben toch voor een activiteiten tafel gekozen. Ik had gelezen dat een loopwagen best gevaarlijk kan zijn. Omdat het wagentje soms sneller wegrolt dan dat ze kunnen lopen en dat ze dan kunnen vallen. Maar nu gebruikt ze de activiteiten tafel als loopwagen😂 deze schuift namelijk over de vloer haha. Hadden we toch een loopwagen kunnen kopen😜
3 jaar geleden
Reactie op Lotski
Tegenwoordig vind je er veel met een frictieknop zodat je zelf kan instelle ...
Ja, dat lees ik hier nu ook idd. Had ik dat maar eerder geweten. Ach ja, ze heeft ook veel plezier van de activiteiten tafel en nu loopt ze gewoon langs de meubels. Ook prima. :)
3 jaar geleden
Hier een loopbuggy. Ze snapt t nog niet echt..ze loopt alleen nog maar langs de bank.
3 jaar geleden
Wij hebben de loopwagen van little tikes. Ideaal om te starten. Er zit idd ook een rem op. En er zitten veel activiteitjes op!