9 Reacties

3 jaar geleden

Ik denk pas als ze helemaal zelfstandig redelijk goed kunnen lopen!

3 jaar geleden

Nouu ons meisje zit er al een hele poos in en is nu 9 maanden. Ze vind het fantastisch. Zolang je ze er niet te lang in laten zien kan het echt niet zoveel kwaad.

3 jaar geleden

Wij hebben een loopwagen gekocht toen onze zoon 7 maanden was het heeft hem geholpen om te oefenen met stappen te zetten. Nu probeert hij zich op te trekken aan van alles om op te staan.

3 jaar geleden

Zowel onze 1e dochter als nu onze 2de zaten al snel in het stoeltje v de speeltafel around the world we go. Dat is een beetje hetzelfde als een loopwagentje om in te zitten. Onze 1e stapte aan 11maanden los, geen motorische of fysieke problemen. Nu onze dochter pakte op 8,5maanden haar duwloopkarretje vast en begon te stappen. Ze stapt ook motorisch heel goed. Ik denk dat als je af en toe eventjes erin laat dat dat geen ramp is.

3 jaar geleden

Bedoel je een loopwagen of een loopstoel? Een loopwagen is om achter te lopen (een babtrollator zeg maar 🤭) en een loopstoel is om in te zitten en om mee te 'lopen'. De houding is alleen niet ergonomisch voor de heupjes heb ik begrepen, dus ik gebruik het niet (maar ik ben zo'n brave regeltjes volger, dus luister vooral naar eigen gevoel hoor!). Ik heb deze site o.a. voor info gebruikt. Staat ook een link in naar veilige stoeltjes mocht je er voor willen kiezen: https://www.24baby.nl/baby/babyspullen/loopstoel/

3 jaar geleden

Reactie op Milagro

Bedoel je een loopwagen of een loopstoel? Een loopwagen is om achter te lop ...
Babyrollator moest er staan

3 jaar geleden

Mijn zoontje van 9 maand zit al vanaf zen 6 maand in loopstoel

3 jaar geleden

Ik heb begrepen dat het niet verwantwoord is dus gebruik het niet

3 jaar geleden

Reactie op Hildje

Ik heb begrepen dat het niet verwantwoord is dus gebruik het niet
Een loopstoel niet, zo’n duwding wel 😜