9 Reacties
2 jaar geleden
Jeetje zeg dat is mentaal en fysiek heel heftig! Rust maar goed uit. En laat je lekker verzorgen. ❤💙
2 jaar geleden
Wat verdrietig zeg, ik voel met je mee! Helaas ook 2 miskramen achter de rug. De 1e kwam spontaan (dit was nog voor de zwangerschap van onze 1e kindje). Bij de 2e bleek ook dat het hartje gestopt was en koos ik ervoor om met medicatie de boel op gang laten komen. Daarna medische mallen molen door geweest, maar geen oorzaak kunnen vinden. Inmiddels alweer bijna een jaar verder.
Voor ons eerste kindje hebben we ook al in het ziekenhuis gelopen omdat zwanger worden niet vanzelf ging. Uiteindelijk wel 3 keer zonder hulp zwanger geraakt, waarvan 1 kindje geboren mocht worden. Nu moet ik de huisarts weer contacten voor een verwijzing, maar zie er ook wel tegenop...
Wat ik je wil meegeven is: neem de tijd voor je verdriet en meld je desnoods even ziek van je werk. Het is zo'n rollercoaster van emoties. Het hielp mij om het vruchtje te begraven in de tuin, in een mooi kistje (bijv. http://veeltevroeg.com/product/voor-de-aller-aller-kleinsten-uitvaartkist-small-tot-14-weken/). Daar hebben we een vlinderstruik bij geplant, voor ons vlindertje. Zoek een manier die bij jullie past en praat er ook over. Ik heb gemerkt, door er over te praten, dat er zoveel vrouwen zijn die het hebben meegemaakt. Dat gaf mij een gevoel van steun.
Heel veel liefde en sterkte gewenst lieve mama!
2 jaar geleden
Wat een super lief bericht. Dankjewel. Ik sta eerst even ziekgemeld inderdaad.... het is niet niks wat we doormaken. Hoop voor jullie ook dat het gauw raak mag wezen en een gezonde zwangerschap. Maar voor ons zal geen een zwangerschap meer zonder twijfels gaan en juist met veel onzekerheid.
2 jaar geleden
Reactie op MamavanJoey
Wat een super lief bericht. Dankjewel. Ik sta eerst even ziekgemeld inderda ...
Zo ging het bij mijn volledige zwangerschap ook inderdaad. Bij elke plas het wc papier controleren op bloed. Na elke echo/controle was ik even gerustgesteld om vervolgens als snel weer bezorgd/onzeker te zijn... En dan een bevalling en kraamperiode tijdens de eerste lockdown. De kraamtijd was ook geen roze wolk helaas. Alleen al daarom gun ik ons een 2e gezonde zwangerschap toe en jullie ook! 😘
2 jaar geleden
Reactie op Milagro
Zo ging het bij mijn volledige zwangerschap ook inderdaad. Bij elke plas he ...
Ja zo is dat.. hier ook in de eerste lockdown onze 1e op 28 april. En jullie kindje? Hopen op geluk voor ons beide!
2 jaar geleden
Oh wat verdrietig zeg! En nog een heftige nasleep!
Wij hebben 26 dec 2021 een miskraam gehad. Tot op heden helaas nog geen positieve test.
Ik snap je verdriet zo onwijs goed. Zodra je een positieve test heb ga je der voor en heb je al zitten dromen over hoe t zal zijn met een kindje erbij..
Ik hoop op snel een positieve test en een mooie zwangerschap met een gezond kindje🥰
2 jaar geleden
Wat ontzettend verdrietig en nare nasleep! Hopelijk wordt het jullie nog een keer gegund.
Wij hebben vorig jaar juli een miskraam gehad. Wij zitten weer in een icsi traject voor ons tweede wonder. Ondertussen zijn onze 6 embryo’s terug geplaatst waarvan 1 dus een miskraam. Mijn dochtertje is ook vanuit icsi geboren en we hadden veel hoop met 6 embryo’s maar helaas. Zie er zo erg tegen op om straks weer van voor af aan te moeten beginnen, maar alles voor een tweede wonder😔