9 Reacties

3 jaar geleden

Wij hadden t zelfde probleem maar dan alleen snachts, zijn nu overstapt op de broekjes maatje 4 en sindsdien geen ongelukjes meer gehad.

VRIEND

3 jaar geleden

Reactie op Juliehm

Wij hadden t zelfde probleem maar dan alleen snachts, zijn nu overstapt op ...
Welk merk gebruik jij?

3 jaar geleden

Wij gebruiken ‘s nachts de broekjes maat 4 van pampers. Overdag hebben wij de luiers van Kruidvat. Sinds kort zijn wij overgestapt op de 4+.. zit tussen de 4 en 5 in en kan net iets meer in.. Wij hebben ook wel een tijdje pampers gebruikt, maar heb daarbij toch vaker het idee dat ze sneller doorlekken en sneller aan de buitenkant vochtig aanvoelen..

3 jaar geleden

Reactie op Essssther

Welk merk gebruik jij?
Pampers premium dry :)

3 jaar geleden

Wij hebben in de nacht een gewone luier van pampers baby dry maat 4 en daaroverheen een luierbroekje van een B merk. Sindsdien nooit meer natte slaapkleding.

3 jaar geleden

Wij gebruiken Kruidvat luiers, overdag maat 4 en s nachts 4+. Sindsdien lekken onze jongens minder vaak door, dus helpt de '+' wel!

3 jaar geleden

Onze zoon (buikslaper) lekt nooit meer sinds we Muumi pampers gebruiken. We gebruiken ze wel enkel voor de nacht, want ze zijn best prijzig, maar tot nu toe is dat de enige soort waarmee hij droog blijft.

3 jaar geleden

Reactie op Juliehm

Pampers premium dry :)
Pampers premium protection is erg goed. En deze probleem had ik helaas ook 😟 en toen ben ik overgestapt naar maatje 5 zit iets ruimer maar nu heb ik dat probleem gelukkig niet meer.

3 jaar geleden

Onze dochter heeft overdag pampers maatje 4 aan. S nachts krijgt ze 5+ aan omdat anders de romper en trappelzak nat was. Tip om een grotere luier aan te trekken 😀