2 Reacties

2 jaar geleden

Ik heb zelf bij de gynaecoloog gelopen voor ons zoontje. Had altijd onregelmatige cyclus (PCOS). Wat hij in het begin deed was vooral luisteren en meedenken. Hebben mijn man onderzocht en mijn ovulatie dmv bloed prikken bepaald. Toen we dat allemaal wisten wilden we overgaan op een pil die de ovulatie op gang brengt. (Weet even niet meer hoe die heet) zodat we wisten dat er een ovulatie zou zijn die maand. Wilde de pil innemen de volgende ochtend, deden eerst een test voor de zekerheid en ja hoor zwanger! Wat een wonder. Snap dat het niet altijd zo makkelijk is. Als je niet naar de gynaecoloog wil vooral niet doen. Je hebt geen haast. Maar een afspraak om het een te bespreken kan nooit kwaad. Je zit nergens aan vast. En iemand die even meedenkt is altijd fijn. Sterkte! ❤💙

2 jaar geleden

Misschien eerst overleggen met je huisarts? Het klinkt voor mij allemaal niet zo heel ernstig, maar ik ben geen expert. Is de eerste vanzelf gelukt? Op zich kan een overleg plannen nooit kwaad, je hoeft dan niet direct "de molen" in, je kunt op basis van wat je hoort ook nog wachten. 34 is nog niet (te) oud, je hebt nog tijd.