8 Reacties

3 jaar geleden

Ons dochtertje is net 10 maanden zit alleen nog erg stevig en verder maakt ze weinig aanstalten om wat anders te doen😂. Alles op z’n tijd toch?

3 jaar geleden

Zoonlief tijgert, rolt snachts vaak op de rug, maar niet naar de buik. Zit wel stevig, maar niet vanuit zichzelf. Alles rustig aan. Ze hoeven het nog niet te kunnen

3 jaar geleden

Ja tuurlijk alles op zijn tijd! Maar wil er straks niet achter komen dat er iets mis is met zijn rug. Lopen is toch wel nog een stap verder dacht ik altijd?

3 jaar geleden

Mijn baby zit hele dagen op haar knieën, kan staan, zet eerste stapjes al als ze zich vast houdt, maar zitten, ho maar! Erg jammer, want we willen graag gaan fietsen...

3 jaar geleden

Bij twijfel de fysio bellen, wordt voor kinderen vergoed dus kan nooit kwaad

3 jaar geleden

Onze dochter kan ook alles al en ook zitten, maar zit met een behoorlijke bolle rug en dat is echt niet goed hoor. Wij hebben al vanaf de geboorte fysio ivm medische redenen, en nu dus nog steeds voor haar bolle rug. Ik zou de kinderfysio bellen en afspraak maken.

3 jaar geleden

Hier ook! Hij loopt al langs de meubels, “zit” op zijn knietjes, kan staan maar echt zitten nee hoor. Hij laat zich wel eens vallen als hij staat en dan zit hij dus. Maar dat is maar heel even. Meestal gaat hij dan snel weer verder met tijgeren.

3 jaar geleden

Bij twijfel de fysio bellen, wordt voor kinderen vergoed dus kan nooit kwaa ...
Bedankt voor dit bericht! Had er over nagedacht eerder al, maar toch niet gedaan. Nav dit bericht toch contact opgenomen en we hebben volgende week een afspraak!