14 Reacties
3 jaar geleden
Ik heb dit laatst ook een tijdje gehad en nu af en toe ook nog wel.. Hier is het alleen het er in zitten wat drama is.. Zodra ik eenmaal wandel is het weer goed.. Wat hier nog wel eens helpt is als hij afgeleid is.. Bijv. Als de wasmachine aanstaat of de kat voor het raam zit 😋
3 jaar geleden
Mijn zoon van 9 maanden haat het ook om in de wagen gezet te worden. Ik woon in een eengezinswoning en als ik de deur openzet is hij meteen stil... wat ik ook doe is hem met een speeltje afleiden en in het ergste geval zet ik een kinderliedje op via YouTube, zodat hij ernaar kan kijken..
3 jaar geleden
Deed mijn zoontje ook, zich helemaal afzetten. Heb nu het zitje van me af staan zodat hij vooruit kijkt, nu doet hij het niet meer. Hij was er blijkbaar aan toe, deze mama alleen nog niet😩 vind het zo ongezellig...
In de kinderwagen stoppen is soms nog wel dat hij zeurt, half huilt en zich wil afzetten. Net als in de autostoel... Totdat je gaat rijden, dan is het goed
3 jaar geleden
Mijn zoon van ruim 9 maanden heeft het ook. Vaak wordt het ook erger naarmate we lopen. Ik heb het idee dat hij ergens last van heeft en loop nu ook bijna niet meer met hem.
3 jaar geleden
Hier ook echt erg. Naar voor kijkend nog niet geprobeerd, ik neem vaak de draagzak maar. Hij heeft zowiezo wel moeilijker periodes dus het is niet altijd even duidelijk of het nu is omdat het niet fijn is of omdat hij pijn heeft. (allergieën, krampen, oorontstekingen,..)
3 jaar geleden
Hier ook. Wandelwagen en maxi cosi wil ze idd niet in. Gooit hoofd achterover, kont doet ze omhoog. Ze maakt bruggetjes. Helemaal om willen draaien. Onze oudste heeft dit ook gehad en er was niets wat bij haar hielp. Ze wil nu soms nog steeds niet in de auto stoel.
Je krijgt haar bijna niet vast. Moet echt de arm over haar borst 'drukken' om haar beetje in bedwang te houden. Afleiden helpt hier niet.
Als iemand de gouden tip heeft.
3 jaar geleden
Mijn dochter wilt ook niet meer in de wagen :( zodra ik haar erin wilt zetten duwt ze haar kont omhoog.
Wij hebben een wagen waar ze alleen de wijde wereld in kan kijken. Misschien wilt ze ons juist zien. Of ze vind de voetenzak niet tof. Want sinds we die erin hebben zitten wilt zij er niet in. Maar zonder voetenzak is het nu echt te koud.. geen idee meer wat te doen.
Ik draag haar nu veel als ik wil wandelen of boodschapjes moet halen. Ze is 7kg dus het is nog te doen. Ga binnenkort maar het opzet stukje halen uit de zolder zodat ik haar op mn rug kan dragen.
Ik blijf het wel proberen. Dan lijdt ik haar af met een rijstwafel of speeltje maar na 20 min gaat ze schreeuwen dat ze eruit wil..