27 Reacties

3 jaar geleden

Reactie op ysdnil88

Poeh, ik snap je heel goed. Dat is heel zwaar... En je doet er alles aan. ...
Als ze echt super slecht gegeten heeft maak ik de fles groter of krijgt ze een extra fles... ik wil niet dat ze te weinig binnen krijgt

3 jaar geleden

Reactie op Jomata

Als ze echt super slecht gegeten heeft maak ik de fles groter of krijgt ze ...
Ja, dat doe ik ook

3 jaar geleden

Reactie op ysdnil88

Ik gaf weleens fruit als ze niet warm wilde eten, dat ging er in als zoete koek☺️ ik denk dat t soms met tandjes te maken heeft, dat ze die warmte niet aan kan ofzo want fruit lekker koud vond ze wel prima

3 jaar geleden

Ik gaf weleens fruit als ze niet warm wilde eten, dat ging er in als zoete ...
Ja dat dacht ik eerst ook, maar dan heeft die van mij al 5 maanden last van tandjes :(

3 jaar geleden

Reactie op ysdnil88

Wij geven de warme hap in de middag, dan heeft hij meestal toch net iets meer energie om zijn eten goed op te eten. In de avond geef ik dan een sneetje brood, meestal is dat een halve en dan geef ik soms nog wat fruit er bij als hij trek heeft. Hij krijgt bij ons daarnaast nog steeds 4 flessen, laat steeds vaker een laagje staan. Wellicht zou je de warme hap even in de middag kunnen proberen.

3 jaar geleden

Ik snap jouw zorgen en frustraties. Mijn zoontje eet ook verschrikkelijk en is sinds september maar 500 gr aangekomen. Ik heb ook een hekel aan de voedingsmomenten. Ben zelf ook flink afgevallen mede omdat ik aan tafel de hele tijd bezig ben om ervoor te zorgen dat hij iets van eten binnen krijgt. Vraag het CB om je naar een kinder diëtist te verwijzen of zoek zelf een om zsm een consult mee af te nemen. Die kijkt dan mee en geeft je advies op maat. Wij hebben kort geleden een gesprek met de diëtiste gehad en zijn een en ander aan het uitproberen nu.

3 jaar geleden

Ze eet de laatste dagen zo waar beter 😊 ze heeft nu 3 dagen op rij ongeveer 150 gram groente op. En rond de 70-90 gram fruit. Brood blijft een drama maar ik ben al blij met de vooruitgang. Donderdag ben ik met haar op t cb geweest. Daar vlakt de lijn van gewicht af, maar minder dan ik had gedacht. Qua lengte was ze wel flink gegroeid. 😁