Zijn er nog meer kindjes waar er geen tekenen van tandjes zijn? Heel af en toe denken we dat het gaat gebeuren (zure luiers). Maar tot op heden nog niks. Ze is van 15 april dus de 9 maanden gepasseerd.
Onze dochter is net 9 maanden en heeft ook nog geen tanden. Terwijl onze eerste oudste er al 2 had met 3 maand.
We zien ze boven wel in het tandvlees langzaam zakken.
Hier een kleintje van 9 maanden en geen tandjes, het is natuurlijk genetisch bepaald dus als jij of de papa ook wat later was grote kans dat je kleintje ook later begint. Wat alleen maar ten goede komt.
Onze meid heeft al 3 maanden af en aan symptomen..zure poep, wond kontje, uitslag op de wangetjes, heftige bijt en kwijlfases en tot afgelopen week nog niks..ik dacht dat wij gek waren haha. Afgelopen dinsdag beet ze in mijn vinger en voelde ik een scherp randje en jawel! Onder rechts is door en nu begint die ernaast ook te drukken 😅
Hier ook 9 maanden en het eerste tandje is het aangebroken na ik denk wel 3 of 4 weken vuurrode wangen (en maar smeren) en elke nacht weer 1 of 2 keer wakker worden.
Mijn zoontje is toevallig ook van 15 april.. Hij had 1 dag voor die 9 maand werd 1 tandje onderin.. Wij hebben vanaf dat hij 4 mnd is al meerder keren gedacht dat hij een tandje zou krijgen, maar elke keer niet.. Ong 4 dagen voor hij 9 mnd werd had hij er echt last van.. Zodra hij te hard op speeltje bijtte was het huilen.. 2 x ook wat bloed in mondje.. En toen had hij ineens een tandje 😊
Hier zoontje van 10 april met 1 tandje sinds kort. Gelukkig lees ik dat hij niet de enige is. Werd zo onzeker toen ik laatst een kindje van 11mnd zag die al kiezen kreeg..
Mijn zoon is van 16 april en heeft sinds vorige week 1 tandje onder. Maakte me ook al zorgen maar ze komen echt 😊 vriendin van mij heeft een zoontje van 6 maanden die heeft er al 5