53 Reacties

3 jaar geleden

Mijn zoon is van 3 april. Hij heeft ook de symptomen van doorkomende tandjes al meerdere keren gehad, maar hij is nog steeds tandloos.

3 jaar geleden

Onze dochter is net 9 maanden en heeft ook nog geen tanden. Terwijl onze eerste oudste er al 2 had met 3 maand. We zien ze boven wel in het tandvlees langzaam zakken.

3 jaar geleden

Hier een kleintje van 9 maanden en geen tandjes, het is natuurlijk genetisch bepaald dus als jij of de papa ook wat later was grote kans dat je kleintje ook later begint. Wat alleen maar ten goede komt.

3 jaar geleden

Oudste had ook pas 2 tandjes op zijn eerste verjaardag. Jongste zoontje is bijna 9 maanden en heeft er wel al 6.

3 jaar geleden

Mijn zoon van 2 april ook nog geen tandjes. Op een gegeven moment komen ze wel door. Niets om je zorgen om te maken

3 jaar geleden

Onze meid heeft al 3 maanden af en aan symptomen..zure poep, wond kontje, uitslag op de wangetjes, heftige bijt en kwijlfases en tot afgelopen week nog niks..ik dacht dat wij gek waren haha. Afgelopen dinsdag beet ze in mijn vinger en voelde ik een scherp randje en jawel! Onder rechts is door en nu begint die ernaast ook te drukken 😅

3 jaar geleden

Ons meisje afgelopen zondag een puntje ontdekt is van 13 april dus ook de 9maanden gepasseerd

3 jaar geleden

Dank voor jullie reacties! Dacht al dat ik mij geen zorgen hoef te maken, maar is toch fijn om het hier even te checken :-)

3 jaar geleden

Hier ook 9 maanden en het eerste tandje is het aangebroken na ik denk wel 3 of 4 weken vuurrode wangen (en maar smeren) en elke nacht weer 1 of 2 keer wakker worden.

3 jaar geleden

Mijn dochter van 10 april gaat ook nogsteeds tandloos door het leven 😂🥰

3 jaar geleden

Mijn zoontje is toevallig ook van 15 april.. Hij had 1 dag voor die 9 maand werd 1 tandje onderin.. Wij hebben vanaf dat hij 4 mnd is al meerder keren gedacht dat hij een tandje zou krijgen, maar elke keer niet.. Ong 4 dagen voor hij 9 mnd werd had hij er echt last van.. Zodra hij te hard op speeltje bijtte was het huilen.. 2 x ook wat bloed in mondje.. En toen had hij ineens een tandje 😊

3 jaar geleden

Mijn dochter van 26 april ook nog niet komt nog wel haha😊

3 jaar geleden

Hier zoontje van 10 april met 1 tandje sinds kort. Gelukkig lees ik dat hij niet de enige is. Werd zo onzeker toen ik laatst een kindje van 11mnd zag die al kiezen kreeg..

3 jaar geleden

Hier 1 tandje. Babytje is van 20 april :)

3 jaar geleden

Hier een dametje van 1 april ook nog zonder tanden. Tandvlees lijkt een beetje wit. Ik weet niet of dat betekent of ze daar tandjes krijgt

3 jaar geleden

Reactie op MamavanNova

Mijn dochter van 10 april gaat ook nogsteeds tandloos door het leven 😂🥰
Hier ook een van 10 april ❤

3 jaar geleden

Reactie op Shardé

Hier ook een van 10 april ❤
Onze is ook van 10 april 😊. Hij heeft er 2 onder, 2 boven en nummer 5 en 6 maken bijna hun entree...

3 jaar geleden

Sommige baby's krijgen pas na hun 1e verjaardag hun 1e tandjes. Is volkomen normaal. Geen zorgen over maken in ieder geval, het zegt verder niks.

3 jaar geleden

Mijn zoon is van 16 april en heeft sinds vorige week 1 tandje onder. Maakte me ook al zorgen maar ze komen echt 😊 vriendin van mij heeft een zoontje van 6 maanden die heeft er al 5

3 jaar geleden

Hier van 14 april maar ook nog niks, ik zie ze wel verschijnen als het zover is 😂