18 Reacties

3 jaar geleden

Ik doe wel eens fruit of een beetje kwark op brood, hier gaat (alles) erin als zoete broodjes.. Soms bak (jaja) of kook ik een eitje. We hebben ook de potjes van "de kleine keuken" voor op brood.

3 jaar geleden

Ik geef een papfles, maar wellicht iets van fruit?

3 jaar geleden

Ik vind ontbijt ook moeilijk. Onze zoon lijkt brood echt beu te zijn, want vrijwel alles smijt hij op de grond tegenwoordig. En wij zijn beiden absoluut geen ochtendmensen, dus gezellig staan bakken o.i.d. 鈥榮 ochtends zit er niet zo gemakkelijk in. Serieuze opgave. 馃槄

3 jaar geleden

Fruit, roerei, cracotte. Onze dochter is dol op brood (zonder korst). Pap moet ze niets van weten, dan houdt ze haar lippen stijf op elkaar. Ik maak soms pannenkoeken van borstvoeding, meel en ei. Vindt ze heerlijk

3 jaar geleden

Onze dochter is gek op fruit met biologische (pur natur) yoghurt met verse stukjes fruit erin. Banaan, framboos, aardbei, gehalveerde blauwe bessen, peer, mango etc. Meestal doe ik 2 soorten fruit en dan 2 eetlepels yoghurt. Gaat schoon leeg elke keer.

3 jaar geleden

Havermout met kleine stukjes fruit

3 jaar geleden

Ik geef nogsteeds gewoon een fles voor 'ontbijt' xD

3 jaar geleden

Banaan prakken met ei en dan pannenkoekjes bakken. Ter vervanging van brood. Op de opvang krijgt ze ook brood, wil haar eigenlijk wat meer variatie bieden

3 jaar geleden

Banaan + ei voor pannekoekjes zijn hier populair. Ook havermout met fruit. Of een cracker met een spread

3 jaar geleden

Hier krijgt ze papje van Nestl茅 馃槂 fles is niet meer aan de orde.

3 jaar geleden

Ben beetje verbaasd, hier krijgt hij nog gewoon een fles en heeft CB ook nog niets gezegd over 'n andere vorm van ontbijt 鈽猴笍 Maar ik lees dat hier al hele andere ontbijtjes worden gegeven haha, zal eens kijken hoe onze man daarop reageert!

3 jaar geleden

Banaan + ei voor pannekoekjes zijn hier populair. Ook havermout met fruit. ...
Welke spread geef jij?

3 jaar geleden

Reactie op LadySophie

Ik geef nogsteeds gewoon een fles voor 'ontbijt' xD
Hahah ik ook!!!

3 jaar geleden

Wij geven of nog gewoon de fles of een bordje met pap. Dit laatste om alvast te wennen aan ontbijten aan tafel. Geen idee eigenlijk wat gebruikelijk is op deze leeftijd qua ontbijt.

3 jaar geleden

Reactie op Leonore1985

Wij geven of nog gewoon de fles of een bordje met pap. Dit laatste om alvas ...
Normaal gewoon flesje/borstvoeding evt in combinatie met brood (CB) is prima. Maar flesje werkt hier niet ivm reflux en brood dus momenteel ook niet ivm tanden 馃槄 Vandaar mijn zoektocht naar andere inspiratie. Pap met de lepel is hij serieus op uitgekeken.

3 jaar geleden

Reactie op Aardbeitje20

Normaal gewoon flesje/borstvoeding evt in combinatie met brood (CB) is prim ...
Matthias eet wel eens ontbijtkoek of een rijstwafel als tussendoortje. Wellicht kun je dat eens bij het ontbijt proberen?

3 jaar geleden

Reactie op Mama van L

Welke spread geef jij?
Deze van de kleine keuken! Hebben ze ook in andere smaken

3 jaar geleden

Mijn kleintje eet een snee brood met boter/pindakaas/appelstroop en wat fruit in stukjes. In het weekend maak ik soms bananen pannenkoekjes of American pancakes. Ze heeft ook al eens scones gehad en Thaise rijstepap, gebakken ei op brood. Kaas omelet. Ze eet eigenlijk alles wat ik ook eet. Suiker en zout wel aangepast.