11 Reacties

3 jaar geleden

Van borstvoeding kan je ook pannenkoeken maken. Is hier een groot succes! Ik geef tussendoor hapjes fruit, mais stengels, cracotte en soms ook hapjes van wat wij eten op dat moment. De binnenkant van pistolet of crossaint bijvoorbeeld. Ze zeggen, vanaf 1 jaar met de pot mee eten. Dus gister mocht ze een Maria koekje van me

3 jaar geleden

Ik lees even mee, mijn zoontje heeft nog geen tandje dus ik vind het lastig te zoeken wat ik hem als lekkers kan geven en wat mag zonder tanden

3 jaar geleden

Kijk zeker eens op www.smikkels.nl Super fijn! Ik maak soms banaanpannekoekjes. Gewoon banaan prakken en mengen met ei(eventueel met Bloem of pap) hier smult onze zoon van 9maanden heerlijk van.

3 jaar geleden

Ik maak soms pannenkoekjes van bv en er zijn online superveel recepten voor babymuffins met banaan, appel, wortel etc. Zowel hartig als ook zoetig, zonder zout of suiker uiteraard. Ook koekjes van gebakken maisgriesbrij zijn hier geliefd. Babywafels net banaan etc.

3 jaar geleden

Oh, ik vind ‘gevarieerd’ ontbijt ook zo moeilijk... Maarrrrrr banaanpannenkoeken inderdaad! Simpel en duurt niet lang. Ik maak het met 1 banaan, 1 ei en 1 eetlepel bloem. Vind het zelf ook erg lekker. Ik had ook nog ergens een recept voor iets met havermout, maar moet er even naar zoeken.

3 jaar geleden

Reactie op Shelly25

Ik lees even mee, mijn zoontje heeft nog geen tandje dus ik vind het lastig ...
Ja ons zoontje heeft inmiddels 3 tandjes die een klein beetje door zijn, maar wat je dus nog niet echt tanden kan noemen 😋 ik vind het dan soms ook lastig om te bepalen of iets wel al geschikt is ofniet. Al merk ik wel dat ons zoontje wel al goed ‘kauwt’ maar dan met alleen z’n kaken laat maar zeggen

3 jaar geleden

Reactie op Daantje7420

Ik maak soms pannenkoekjes van bv en er zijn online superveel recepten voor ...
Ja ik had online wel wat gezien, maar dacht miss zijn er hier mensen met ervaringen met bepaalde recepten die goed voldoen 😉

3 jaar geleden

Reactie op Lotski

Oh, ik vind ‘gevarieerd’ ontbijt ook zo moeilijk... Maarrrrrr banaanpannenk ...
Ik zie idd meerdere die pannenkoekjes van banaan aanraden, dus ik denk dat ik dat deze week maar een keertje ga proberen!

3 jaar geleden

Wij geven magere yoghurt in de middag! Soms met fruit erdoor en soms een liga koekje

3 jaar geleden

Het kookboek van Stefan Kleintjes 👌🏻

3 jaar geleden

Ik heb van de website www.mykidslickthebowl.com baby muffins gemaakt. Met appel, wortel en banaan. Ze vliegen naar binnen 😋