5 Reacties

3 jaar geleden

Ik lees even mee. Hier ook drama sinds de vaccinatie afgelopen maandag.

3 jaar geleden

Hier zijn we bijna klaar met een antibiotica kuur. Dinsdags vaccinatie gehad en zondags koorts en oogte heel ziek (ademhalen was oa moeilijk) maandags bleek dat hij een dubbele oorontsteking had waarbij ook de longen en keel licht ontstoken waren. Weet niet of de vaccinatie een rol speelde

3 jaar geleden

Denk niet dat het aan de vaccinatie ligt. Begin van de maand heeft onze kleine zijn vaccinaties gehad en had daar een dag of 5 last van. Sinds afgelopen donderdag heeft hij flinke oorpijn en koorts. Dubbele oorontsteking. Hij wilde van de pijn ook niet liggend slapen. Heeft sinds donderdag alleen maar in mijn armen geslapen. Gisteren antibiotica kuur gestart en het gaat al ietsjes beter. Heel veel beterschap!

3 jaar geleden

Het heerst heel erg. Na vaccin is je weerstand denk ik wel iets lager waardoor je vatbaarder bent. Maar tis niet zo dat je oorontsteking krijgt van de vaccinatie

3 jaar geleden

Oh wat zielig al die zieke kindjes :( Zo lastig als niks meer werkt! Normaal ze ons meisje heel makkelijk met slapen, maar nu... niet gek natuurlijk, wel lastig voor ons 3’en