14 Reacties

2 jaar geleden

Little dutch heeft stoffen poppen, bijvoorbeeld babypop Jim. Compleet met reiswieg, dekentje en flesje + kleertjes die aan/uit kunnen, allen in een blauwe kleurstelling. Is dat wat?

2 jaar geleden

Die van little Dutch is inderdaad wel leuk. Ik kwam van baby born van de week deze tegen, zit rond 35.

2 jaar geleden

Paolo Reina jongens pop je hebt ze in verschillende etniciteiten. Super leuk en betaalbaar, 15 euro.

2 jaar geleden

Deze vindt mijn zoontje leuk, is ook een fijn formaat voor hem

2 jaar geleden

Deze zijn leuk vind ik

2 jaar geleden

Wij hebben onderstaande poppen van Miniland en Olli Ella. Met zijn lappenpop van Olli Ella loopt hij heeeel vaak rond. Ze moet mee in de auto en gaat soms ook mee naar de crèche. Beide popjes verzorgt hij ook (pamper aandoen, eten geven,…). Olli Ella is wat duurder, maar anderzijds ben ik wel voorstander van duurzaamheid en betaal ik daar graag iets meer voor. Als hij er echt niet mee speelt, kan je ze tweedehands zeker kwijt. De interesse kan ook pas later komen (was hier het geval). De poppen van Miniland vind ik super omdat ze erg divers zijn. Onze zoon heeft bv. een Latijns-Amerikaanse meisjespop, maar je hebt ook poppen met het syndroom van Down.

2 jaar geleden

Reactie op Lotski

Wij hebben onderstaande poppen van Miniland en Olli Ella. Met zijn lappenpo ...
Oh ja: die van Miniland kunnen mee in bad! Ze zijn waterdicht. En ze ruiken naar vanille. 😅

2 jaar geleden

Van little dutch heb je een baby popje Jim met speentje en flesje en alles , super leuk!!

2 jaar geleden

Gewoon een roze pop kopen, waarom zou dat niet voor een jongen kunnen? Wat zijn we allemaal toch al vroeg de stereotypen aan het invullen... (ik ook hoor)

2 jaar geleden

Reactie op Essie1234

Gewoon een roze pop kopen, waarom zou dat niet voor een jongen kunnen? Wat ...
Onze zoon zijn pop heeft een bloemenjurkje, en hij vindt dat ‘zoooo mooi’. Roze zou mij ook niet kunnen deren. :)

2 jaar geleden

Reactie op Essie1234

Gewoon een roze pop kopen, waarom zou dat niet voor een jongen kunnen? Wat ...
Hangt er misschien ook vanaf of je een jongetje of meisje krijgt. Ik krijg een jongetje dus vind t leuk voor me zoontje ook een baby jongetjespop te kopen😜

2 jaar geleden

Onze dochter kreeg een popje van de Hema, met een groen wit gestreept pakje aan. Wel een roze biesje, uit mijn hoofd, maar volgens mij zou het prima kunnen. En voor een klein prijsje.. Geen idee of hij er nog is bij de Hema.

2 jaar geleden

Wij hadden een jongetje van de Lidl