15 Reacties
3 jaar geleden
Zou het kunnen zijn dat je kleintje toe is aan 1 slaapje overdag? Wanneer ze overdag teveel slapen kan het zijn dat ze 's avonds moeilijker in slaap vallen, 's morgens vroeger wakker worden of 's nachts vaker wakker worden. Slaaptipsvoorbabys.nl heeft op hun Insta een post hierover geschreven (van 2 naar 1 dutje).
3 jaar geleden
Reactie op Milagro
Zou het kunnen zijn dat je kleintje toe is aan 1 slaapje overdag? Wanneer z ...
Ze doet al een tijdje 1 dutje per dag! Dus dat is niet van toepassing..
3 jaar geleden
Reactie op Ceyda
Hier hetzelfde verhaal. Na maanden weer een nachtfles... de kleine is ook 1 ...
Oh shit :( kan je bij jouw kleintje ontdekken waar het aan ligt?
3 jaar geleden
Reactie op louloulemon
Oh shit :( kan je bij jouw kleintje ontdekken waar het aan ligt?
De enige link die ik kan leggen is zijn vaccinatie ( dktp en pneu 3) maar ik weet niet of het daar echt me te maken heeft of dat ik daar mezelf aan praat? Heb jij een verklaring voor jouw kleine?
3 jaar geleden
Zou het kunnen liggen aan de hoeveelheid en het type eten overdag? (Ik speculeer maar, want ik heb er geen ervaring mee). Maar als ik zelf snachts honger krijg ligt dat meestal aan onvoldoende verzadigende voedingstoffen gedurende de dag (of avondmaaltijd).
Heb je ook geprobeerd om water te geven ipv een fles misschien is t dorst ipv honger...
3 jaar geleden
Eigenlijk geef ik na de laatste fles om 19u, om 22uur nog eens een fles. Ik geraak daar eigenlijk niet vanaf. Hij eet overdag ook niet echt heel goed. Veel spelen, en veel weigeren. Dus denk wel dat als ze overdag te weinig eten, ze snachts gaan wakker worden. Ik zie dat bij die van mij toch
3 jaar geleden
Eigenlijk geef ik na de laatste fles om 19u, om 22uur nog eens een fles. Ik ...
Hoeveel flessen geef jij totaal nog per dag?
3 jaar geleden
Reactie op Essie1234
Zou het kunnen liggen aan de hoeveelheid en het type eten overdag? (Ik spec ...
Ja dat zou goed kunnen idd!
3 jaar geleden
Eigenlijk geef ik na de laatste fles om 19u, om 22uur nog eens een fles. Ik ...
Ah ja dit is heel herkenbaar! Lastig h猫 om ze genoeg te laten eten.. onze dreumes weigert ook vaak eten inderdaad.
3 jaar geleden
De dreumes is bijna 2 weken weken verkouden dus nu is het s nachts helemaal bal 馃槱