12 Reacties
3 jaar geleden
Volgens mij zijn die pyjama papjes pakjes met een bepaalde hoeveelheid van 200ml geloof ik. Is dat ze in de nacht langer verzadigd zijn.
Mijn dochter is volgende week 9 maanden en ik geef haar in de ochtend een papfles van olvarit 8+. Moet je 2-3 eetlepels bij de opvolgmelk doen en krijgen ze toch de vezels binnen, en is makkelijker in de ochtend als je niet zoveel tijd hebt, dan hoef je er niet een boterham naast te geven
3 jaar geleden
De olvarit 8+ fijne granen vind hij bij ons ook niet lekker als ik het maak met opvolgmelk, wel als ik het aanmaak met water. Jammer, want ik had het juist bedacht als 2 in 1.
3 jaar geleden
Hier geven we pap van De Kleine Keuken. Ze vindt het smakelijk en hapt het goed weg. 3 scheppen pap aangelengd met een 90ml+3 scheppen fles. En we geven dan zo'n 3 kwartier later nog 'n flesje van 90+3 :).
3 jaar geleden
Wij hebben deze, wel ‘s ochtends zodra ze wakker wordt. Uit de fles wilde ze hem niet maar uit een kommetje met een lepel vreet ze erin! Ze vind hem echt héél lekker! Misschien is het ook de manier waarop je het geeft? (Fles/kom). Tussen de middag doen we een boterham, dus hier hebben we van alle werelden iets, haha.
3 jaar geleden
Ik geef 's morgens ook een beetje pap, maar puur omdat brood eten zo lang duurt (45 min.per boterham). 🙈 Ik maak een fles van 180+6 en doe de helft daarvan in een kommetje en daar maak ik de pap van. Andere helft van de melk krijgt ze na die tijd gewoon in de fles.
Ik gebruik de Olvarit pap (gele zak) voor 6+ maanden. In die van 8 maanden zit weer honing aan toegevoegd en ik wil graag zonder toegevoegde zoetmakers geven.
3 jaar geleden
Volgens mij maakt het niet veel uit wanneer je het geeft. Ik zie wel dat er naar verhouding vrij veel suiker in deze papjes zit. Daarvan moet je zelf bepalen wat je daarvan vindt natuurlijk maar wij proberen (onnodige) suikers te vermijden. Mocht je baby de normale granenpapjrs niet lekker vinden en meer voorkeur hebben voor zoet kan je er wellicht wat fruit door prakken. Dat zijn weliswaar evengoed suikers maar in ieder geval ook meer eigen smaken en vitaminen ;-)