27 Reacties

VRIEND

3 jaar geleden

Ik had rompertjes van de lidl die wat groot vielen. Misschien kun je die nog in maat 68 proberen.

3 jaar geleden

Hier precies hetzelfde. Sommige 74-80 zitten nog heel ruim en idd 62/68 worden wat te smal.. Ik heb een aantal van de zeeman, die vind ik altijd wat kleiner vallen. En ik heb een aantal rompers van de kruidvat die zijn 68-74 meende ik..

3 jaar geleden

Zeeman valt vaak klein is mijn ervaring. En de duurdere stretchrompers van de Hema rekken vaak nog wel een hele tijd mee in de lengte dus gebruik ik deze vaak best lang.

3 jaar geleden

C&A valt klein en zeeman is voor onze dochter te smal.

3 jaar geleden

Hier ook een smal mannetje. Hangt echt per stuk af, zelf binnen een zelfde merk. Momenteel basis rompers van HxM en Zeeman.

3 jaar geleden

Hihi, hier hetzelfde probleem. Ze draagt nu toch nog de meeste 62/68. 😅

3 jaar geleden

Hier hetzelfde probleem. Tot heden niks gevonden. Heb het maar een beetje geaccepteerd dat het de eerste tijd wat te groot zit de romper. Daarintegen gaan ze wel heel lang mee. Heb ze van de Wibra en Hema, allemaal wit en stretch. Daarnaast mooie wollen op Ziloen gekocht.

3 jaar geleden

Dankjewel al voor de vele tips! :) Ik bewaar de Hema rompertjes nog even :) en ik ga eens kijken naar de zeeman/C&A rompertjes. Die van de H&M vind ik heel breed. Mijn zoontje is ook slank (met wel een heerlijk babybuikje 🥰)

3 jaar geleden

Herkenbaar! Doen meestal die van de Hema aan (maat 74)

3 jaar geleden

Reactie op Marianne213

Hier precies hetzelfde. Sommige 74-80 zitten nog heel ruim en idd 62/68 wor ...
Ik heb er ook een boel van kruidvat liggen maar vind ze tegenvallen

3 jaar geleden

Zara rompertje vallen niet zo heel groot. Er bestaan ook romper vergrotertjes die misschien ook handig zijn. Worden de rompers wel langer maar niet breder van

3 jaar geleden

Reactie op Whatififly

Zara rompertje vallen niet zo heel groot. Er bestaan ook romper vergrotertj ...
Oh wat een slim idee! Thanks :)

3 jaar geleden

Reactie op ysdnil88

Oh wat een slim idee! Thanks :)
https://www.bol.com/nl/p/hiden-unisex-baby-rompertje-extender-one-size/9200000123855072/?Referrer=ADVNLGOO002039-G-88993365314-S-484334755565-9200000123855072&gclid=CjwKCAiAxKv_BRBdEiwAyd40N1C3qEpjgZk3VgcT7UO5TrNGX70oKLnu6htxaPTBWtT1aUPfXKqfaRoCPEMQAvD_BwE Zoiets. Maar als je een beetje handig bent maak je het zo zelf.

3 jaar geleden

Ik zweer bij de rompers van Wibra. Die zijn echt super elastisch!

3 jaar geleden

Mijn zoontje is ook fijn gebouwd en vind de rompertjes van de C&A ontzettend fijn. Ze zitten goed, hebben leuke printjes, zijn niet duur en van prima kwaliteit. En ik kwam normaal nooit bij de C&A 🤣🤣

3 jaar geleden

Hier groot fan van de elastische rompers van de Hema en wibra. Bijkomend voordeel is dat die ook allebei in de droger kunnen.

3 jaar geleden

Wij gebruiken ook de rompers van de Hema de stretch.

3 jaar geleden

ik koop altijd losse maten, dat werkt veel beter in mijn opinie. 62 rompers, 68 rompers en nu hebben we dan 74 rompers

3 jaar geleden

Ik weet niet of het al genoemd is maar wij gebruiken de H&M rompers, die hebben een maat 74 apart.

3 jaar geleden

Dat probleem had ik ook! Ik kocht ze bij zeeman. Even een te grote romper aandoen dan maar. 🙈