5 Reacties
3 jaar geleden
Deze nacht was mijn dochterke om 0.200uur ineens wakker en ze dacht echt dat tijd was om op te staan. Ik kreeg ze moeilijk weer in slaap. Zo wakker was ze. Uiteindelijk geluktxxx
3 jaar geleden
Hier al maanden brullen tussen 12 en 2. Soms helpt aaien, meestal niet. Op schoot, flesje en hopen dat je dr weer mag neerleggen. Gaat vaak niet en dan moeten we haar meenemen in bed. We hebben alles al geprobeerd. Gaat wel weer eens over..
3 jaar geleden
Hier ook ineens weer wakker snachts en heel hard brullen, geen idee nachtmerries misschien? Nu vannacht voor t eerst een flesje gegeven wat wel hielp, daarna sliep ze weer verder. Ik zat te denken dat t ook t sprongetje (nr. 10) kan zijn die is net begonnen volgens t schema... maar misschien ook honger, ze eet minder goed aan tafel ook de laatste tijd. Pfff het blijft zoals altijd weer eens gissen wat t weer is 🤔
3 jaar geleden
Reactie op Essie1234
Hier ook ineens weer wakker snachts en heel hard brullen, geen idee nachtme ...
Ja precies bij ons gaat eten redelijk en savonds de flessen laat hij altijd tussen de 30 en 90cc staan. Maar inderdaad misschien wel weer zo'n sprong pff haha
3 jaar geleden
Mijn dochtertje 07-05-2020 (15 maanden) wordt sinds 2,5 week elke nacht wakker opeens. Was eerst om 5 uur, van de week om 4 uur en nu was het vannacht om 3 uur. Enige dat helpt is flesje melk, ik denk een groeispurt en daarom de behoefte aan nachtvoedingen weer. Het is zwaar, want soms slaapt ze niet meer verder. Laatste 4 dagen gelukkig wel. Maar voel mij echt een zombie met die gebroken nachten weer.