30 Reacties
3 jaar geleden
Sprong 8 😏 er is een topic over. Je zal direct je verhaal herkennen 😊. Denk dat er niet veel aan te doen valt. Onze kleintjes gaan door een lastige fase en wij dus ook 😣
3 jaar geleden
Reactie op TMD
Hier ook, heel herkenbaar! We geven nu een papfles ipv melk, dat helpt wel ...
Wat fijn dat jullie nu op 1 slaapje zitten!! Hoelaat is jullie kindje wakker? Die van mij vaak tussen 6 en 7 , 10 uur slapen houd ie eigelijk al amper vol, voor mij denk ik dus nog geen optie
3 jaar geleden
Welkom bij de club 🥳 onze dochter word zaterdag 1 jaar en heeft sinds deze week precies hetzelfde 😴
3 jaar geleden
Ik gok op de slaapregressie... toch net iets anders dat het sprongetje, maar wel heel lastig!
3 jaar geleden
Reactie op wendyvanluyck
Ik gok op de slaapregressie... toch net iets anders dat het sprongetje, maa ...
Oooh dit was nuttig on te lezen
👍
3 jaar geleden
Hier ook een aantal weken gehad, toen ze eenmaal goed kon kruipen was t klaar (slaapregressie dus waarschijnlijk)..Helaas na een week goed slapen begon sprong 8 en we zitten er alweer een paar dagen middenin 😅..Sprong 8 duurt vrij lang volgens de 'oei ik groei' app, dus ik vrees dat we weer een paar leuke weken tegemoet gaan...
3 jaar geleden
Hier al een dikke maand en het gaat de hele nacht door...niks helpt en ben nog nooit zo moe geweest in mijn leven, terwijl ik maar weinig slaap nodig heb maar gem. 3 uur is echt te weinig. Op een gegeven moment halen we haar bij ons in bed, ookal is dit miss een alechte nieuwe gewoonte maar alleen zo slapen we alledrie wat. Ze slaap in het totaal de laatste tijd super weinig. En er komen nieuwe tandjes door...dus ik denk alles tegelijk. Mij benieuwen of het binnenkort eindelijk betert.
3 jaar geleden
Reactie op Daantje7420
Hier al een dikke maand en het gaat de hele nacht door...niks helpt en ben ...
Bij ons gaat het hetzelfde. Wij leggen hem nu alleen begin van de nacht al bij ons in bed als wij zelf gaan slapen. Zo komen we toch redelijk aan ons slaap.
3 jaar geleden
Ik denk slaapprogressie. Mijn meisje slaapt sinds deze week ook echt niet. Op de dag niet, alleen in de auto. En ‘s avonds is het 3 uur janken en krijsen en van ellende valt ze dan rond 22:00 uur in slaap.
3 jaar geleden
Reactie op Paige
Het kan eigelijk ook zoveel zijn, sprongetje, slaapregressie, nieuwe tandje ...
Ja precies dit, het kan van alles zijn. Ik kan er ook lastig de vinger op leggen. Daarnaast zal verlatingsangst ook wel meespelen.