30 Reacties

3 jaar geleden

Sprong 8 😏 er is een topic over. Je zal direct je verhaal herkennen 😊. Denk dat er niet veel aan te doen valt. Onze kleintjes gaan door een lastige fase en wij dus ook 😣

3 jaar geleden

Hier ook hetzelfde, denk idd ook een sprongetje

3 jaar geleden

Hier ook hetzelfde. Helaas nu ook overdag niet slapen:(

3 jaar geleden

Pffff hier dus ook! Enkel de avond inderdaad..

3 jaar geleden

Hier ook, heel herkenbaar! We geven nu een papfles ipv melk, dat helpt wel iets en overdag zijn we naar 1 slaapje van 12-15 (ze slaapt tussen die tijd 2-2.5 uur) gegaan. Lijkt allemaal een beetje te helpen, ze komt nu 's avonds nadat ze in bed is gelegd nog 1 of 2x. Sterkte!!

3 jaar geleden

Maar hoelang is het bij jullie ? Het is hier al een paar weken gaande namelijk dus vandaar dat ik niet echt aan een sprongetje denk 🙊 Balen dat er zoveel zijn die het zelfde hebben, pittig hè!!

3 jaar geleden

Reactie op TMD

Hier ook, heel herkenbaar! We geven nu een papfles ipv melk, dat helpt wel ...
Wat fijn dat jullie nu op 1 slaapje zitten!! Hoelaat is jullie kindje wakker? Die van mij vaak tussen 6 en 7 , 10 uur slapen houd ie eigelijk al amper vol, voor mij denk ik dus nog geen optie

3 jaar geleden

Hier heeft het 3 weken geduurd. Gaat vanzelf over

3 jaar geleden

Welkom bij de club 🥳 onze dochter word zaterdag 1 jaar en heeft sinds deze week precies hetzelfde 😴

3 jaar geleden

Ik gok op de slaapregressie... toch net iets anders dat het sprongetje, maar wel heel lastig!

3 jaar geleden

Check! Heeft het ook met verlatingsangst te maken?

3 jaar geleden

Reactie op wendyvanluyck

Ik gok op de slaapregressie... toch net iets anders dat het sprongetje, maa ...
Oooh dit was nuttig on te lezen 👍

3 jaar geleden

Hier ook een aantal weken gehad, toen ze eenmaal goed kon kruipen was t klaar (slaapregressie dus waarschijnlijk)..Helaas na een week goed slapen begon sprong 8 en we zitten er alweer een paar dagen middenin 😅..Sprong 8 duurt vrij lang volgens de 'oei ik groei' app, dus ik vrees dat we weer een paar leuke weken tegemoet gaan...

3 jaar geleden

Hier al een dikke maand en het gaat de hele nacht door...niks helpt en ben nog nooit zo moe geweest in mijn leven, terwijl ik maar weinig slaap nodig heb maar gem. 3 uur is echt te weinig. Op een gegeven moment halen we haar bij ons in bed, ookal is dit miss een alechte nieuwe gewoonte maar alleen zo slapen we alledrie wat. Ze slaap in het totaal de laatste tijd super weinig. En er komen nieuwe tandjes door...dus ik denk alles tegelijk. Mij benieuwen of het binnenkort eindelijk betert.

3 jaar geleden

Reactie op wendyvanluyck

Ik gok op de slaapregressie... toch net iets anders dat het sprongetje, maa ...
Oh dat zou heel goed kunnen inderdaad, hij is zo druk met oefenen met lopen! Hopelijk gaat het gauw over 🙊

3 jaar geleden

Het kan eigelijk ook zoveel zijn, sprongetje, slaapregressie, nieuwe tandjes of kiesjes.. fijn dat we niet de enige zijn en hoop dat we allemaal gauw onze slaap weer terug krijgen haha, nog even door bikkelen!

3 jaar geleden

Reactie op Daantje7420

Hier al een dikke maand en het gaat de hele nacht door...niks helpt en ben ...
Bij ons gaat het hetzelfde. Wij leggen hem nu alleen begin van de nacht al bij ons in bed als wij zelf gaan slapen. Zo komen we toch redelijk aan ons slaap.

3 jaar geleden

Ik denk slaapprogressie. Mijn meisje slaapt sinds deze week ook echt niet. Op de dag niet, alleen in de auto. En ‘s avonds is het 3 uur janken en krijsen en van ellende valt ze dan rond 22:00 uur in slaap.

3 jaar geleden

Reactie op Paige

Het kan eigelijk ook zoveel zijn, sprongetje, slaapregressie, nieuwe tandje ...
Ja precies dit, het kan van alles zijn. Ik kan er ook lastig de vinger op leggen. Daarnaast zal verlatingsangst ook wel meespelen.

3 jaar geleden

Rond 1 jaar is er ook een slaapregressie (of is dat mss gwn het sprongetje?) Moet je gwn door, en tip v snuggles and dreams is dan om zeker gwn zoals altijd verder te doen en geen nieuwe slaapassociaties te ontwikkelen :)