55 Reacties

3 jaar geleden

Reactie op Saki

Pas ajb op met Veilig Thuis. Ze staan niet automatisch aan jouw kant. Ze zu ...
Hoebedoel je oppassen? Ze mogen mij best in de gaten houden hoor 🙊 heb gelukkig niks te verbergen, gebruik geen alcohol geen drugs niks, ik werk zorg voor mijn kind, dus mij zullen ze niks kunnen maken denk ik??? Wel heb ik een boekje over mijn ex die ik op tafel wil leggen omtrent de veiligheid van mij en mijn dochter. Of is dit niet slim?

3 jaar geleden

Reactie op MamavanNova

Hoebedoel je oppassen? Ze mogen mij best in de gaten houden hoor 🙊 heb gel ...
Ik wil je ook niet bang maken. En ik spreek uit eigen ervaring. Ik heb er niets aan gehad! En ze zoemden in op mij ipv de daadwerkelijke gevaarbrenger (vader/ex). Ik drink ook niet, gebruik geen drugs, goed opgeleid, gezond, GEWELDIGE MOEDER 😇😄!!! Voornamelijk zullen ze met jou praten, hulpverlening voor jou en je dochter. Jij zit ermee en je ex die loopt zeg maar vrij rond. Ik weet niet zo goed wat het beste is wat je moet doen. Iedere situatie is natuurlijk ook anders. Als ik je iets mag aanraden zou ik willen zeggen dat je een professional om advies moet vragen. Bijvoorbeeld een advocaat, die kan je goed vertellen wat van belang is en wat niet. Ligt er natuurlijk ook aan wat je wil bereiken. Maar ik denk dat jij gewoon rust wil en dat je dochter het fijn heeft.. Naar mijn mening kunnen al die shit instanties daar meestal geen bijdrage aan leveren en meestal zelfs het tegenovergestelde.

3 jaar geleden

Reactie op MamavanNova

Hoebedoel je oppassen? Ze mogen mij best in de gaten houden hoor 🙊 heb gel ...
Ik zou relatietherapie aanraden, ik geloof dat dat de enige manier is om de band beter te maken. En daardoor jij en je dochter veiliger bent. Instanties tja… Een goede therapeut pakt echt aan bij de bron, instanties doen vaak aan symptoombestrijding. Je wilt toch dat je dochter opgroeit met een goede band van haar vader. Dan werkt het denk averechts als je hem ‘zwart’ gaat maken. Daarmee help je haar en hem niet.

3 jaar geleden

Pff weer even klagen hoor 😪 sinds 1 juni uit elkaar met mijn ex partner, tot op heden is hij 4x een half uur bij onze dochter geweest. Helpt financieel niks, blokkeerd te scheiding door niks te tekenen.... en is nu al 19 dagen weer niet geweest 😪 zo ontzettend moeilijk voor onze dochter dat ze nu zelfs bij het woord Papa helemaal in paniek raakt: NEEE PAPA NEEE NEEE NEEE ...... Hoe hier mee om te gaan 😪

3 jaar geleden

Reactie op MamavanNova

Pff weer even klagen hoor 😪 sinds 1 juni uit elkaar met mijn ex partner, t ...
Wat een zak zeg! Verschrikkelijk! Sta je al alleen op de woning ingeschreven zodat je toeslagen krijgt? En je kindgebondenbudget verhoogd wordt? Is het een optie om hem te laten videobellen? De vader van mijn dochtertje is ook een tijd amper in beeld geweest en dat resulteerde dus ook in op alles en iedereen papa zeggen. Zo voorschut soms en heel sneu voor haar vooral. Ik erkende altijd haar gevoel en zei dan bijvoorbeeld: ‘Papa is werken en denkt heel veel aan jou, papa vind jou heel lief net zoals jij papa heel lief vindt.’ Heb je al hulp van de POH?

3 jaar geleden

Wat een zak zeg! Verschrikkelijk! Sta je al alleen op de woning ingeschreve ...
Nee ik zit nogsteeds in zijn koophuis dus toeslagen etc. Kan ik voorlopig wel vergeten helaas. Moet het met me salarisje van 3 dagen werken doen, maar we komen er uiteindelijk wel! Videobellen wilt hij niet want hij zit alleen maar bij zijn nieuwe gezin en ze nieuwe kids waar die wel alles voor doet... zoo frustrerend. Zolang ik bij onze dochter ben dan taalt ze totaal niet naar der papa, misschien omdat ik haar veilige haven ben? Maar als ik aan het werk ben heeft ze het lastig echt super sneu!

3 jaar geleden

Reactie op MamavanNova

Nee ik zit nogsteeds in zijn koophuis dus toeslagen etc. Kan ik voorlopig w ...
Fijn dat ze bij jou wel oke is. Ze moet nog leren dat jij haar niet in de steek laat zoals haar vader heeft gedaan. Als ze dat door heeft dan komt het wel goed. Ik zei elke dag tegen mijn zoontje dingen zoals: 'Mama is hier, ik blijf altijd bij jou, ik kom altijd terug, et cetera.' Nu gaat het super. Kut dat je in zijn koophuis zit. En geen toeslagen krijgt. Want dat is best veel wat je kan krijgen. Ben je al op zoek naar een eigen huisje? Knap dat je zo goed bezig bent, ook nog 3dgn aan het werk bent, en dat je er bent voor je dochter. Sterke vrouw! Ga zo door. Weet dat je niet alleen bent!!

3 jaar geleden

Reactie op Saki

Fijn dat ze bij jou wel oke is. Ze moet nog leren dat jij haar niet in de s ...
Jaaa dat soort dingen zeg ik ook altijd tegen der 🥰 Is zeker kut ja sta ingeschreven maar de woningmarkt is op dit moment 1 bak ellende... Ik doe me best om een goede moeder te zijn ❤ alleen breekt je hart dat ze toch last ervan heeft door hoe haar papa doet

3 jaar geleden

Reactie op MamavanNova

Jaaa dat soort dingen zeg ik ook altijd tegen der 🥰 Is zeker kut ja sta ...
Ja, klopt. Hoop dat je toch snel iets vindt. Misschien met urgentie? Je breekt inderdaad. Sinds het beter gaat wordt het voor mij wel minder. Ik heb namelijk het gevoel dat ik elke dag win! Ik ben elke dag met mn zoontje (in tegenstelling tot ...) en hij is echt gelukkig 😊 Sterkte!

3 jaar geleden

Reactie op Saki

Ja, klopt. Hoop dat je toch snel iets vindt. Misschien met urgentie? Je b ...
Ziet jou ex partner de kleine nog wel?

3 jaar geleden

Reactie op MamavanNova

Ziet jou ex partner de kleine nog wel?
Nee, helemaal niet. Ik doe alles alleen. (Ook fin gezien) Walgelijke gast 🤢

3 jaar geleden

Reactie op Saki

Nee, helemaal niet. Ik doe alles alleen. (Ook fin gezien) Walgelijke gast ...
Nouu heel eerlijk zou ik liever alles alleen doen, dan dat hij wanneer het hem uitkomt langs komt 😅😅

3 jaar geleden

Reactie op MamavanNova

Nouu heel eerlijk zou ik liever alles alleen doen, dan dat hij wanneer het ...
Daarom zei ik een tijd terug al, het heeft ook echt zn voordelen hoor!

3 jaar geleden

Reactie op MamavanNova

Nee ik zit nogsteeds in zijn koophuis dus toeslagen etc. Kan ik voorlopig w ...
Wat verschrikkelijk lastig zeg dat hij zo blind is geworden en hen wel aandacht geeft en de rest jullie vergeet. Vind het zo sneu! Je hebt recht op kindgebonden budget en zorgtoeslag. Alleen zolang hij ingeschreven staat op dat adres niet, want dan hebben jullie nog gezamenlijk inkomen. Is het huis ook van jou? Kan je niet een ander huis regelen, zodat je wel de financiële middelen krijgt waar je recht op hebt?

3 jaar geleden

Reactie op MamavanNova

Jaaa dat soort dingen zeg ik ook altijd tegen der 🥰 Is zeker kut ja sta ...
Je kan urgentie aanvragen, ik ben daar nu zelf ook mee bezig. www.hetvierdehuis.nl ook kan je vooraf een kansadviesgesprek krijgen. Je moet echt zorgen dat je zo snel mogelijk je eigen plek hebt, zo kan je het snelst verder, krijg je financiële hulp etc. Ken je Nexxtdoor, daar kan je ook berichtje op plaatsen voor een woning.