78 Reacties
3 jaar geleden
Reactie op MamavanNova
Heeft iemand ervaring met de leren schoentjes van scapino?? Foto is als voo ...
Ik heb ook schoentjes van het zelfde merkje van de Scapino, ze bevallen prima. Soepel, licht en een flexibele zool. Ik heb ook schoentjes van Shoesme en ik vind ze aardig vergelijkbaar.
3 jaar geleden
Mijn dochtertje loopt nu sinds een maandje los, maar vindt met schoenen lopen echt nog niet fijn..uiteraard oefenen we wel buiten met schoentjes, maar ik zou adviseren om ze lekker op blote voeten /sokken te laten lopen tot ze het echt goed onder de knie hebben. Zelfs buiten laat ik haar met mooi weer op de sokken oefenen, aangezien buiten lopen sowieso al een stuk lastiger is met al die scheve stenen.
Ik heb adidas schoentjes, maar die zijn helemaal niet flexibel, daar laat ik haar niet op lopen. Maar ik heb wel converse all stars flexibel en daar oefenen we buiten mee..maar erg prettig vindt ze het nog niet.
Foto voor de leuk...*ze had toevallig roze kleren aan, toen kreeg ze ook nog eens roze schoenen en een roze jas aan...toen was het net een zuurstok* 🤣
3 jaar geleden
Ik heb ook schoentjes van het zelfde merkje van de Scapino, ze bevallen pri ...
Top om te horen! Vind ze er ook wel hetzelfde uitzien ergens haha
3 jaar geleden
Toevallig vandaag net naar winkel geweest voor zijn eerste nieuw schoentjes. Ik heb sandaaltjes en schoenen gehaald. Schoentjes van bunnies en sandaaltjes van shoesme. Was wel 150 euro kwijt. Leren schoentjes met soepele zooltjes.
Maar ik heb steeds de gedragen schoenen van mijn zussen gehad en ik heb nu een loopprobleem, dus vind ik het belangrijk om daar in te investeren. Is maar net wat je wilt en wat je budget is.
3 jaar geleden
Reactie op Botje77
Toevallig vandaag net naar winkel geweest voor zijn eerste nieuw schoentjes ...
Zeker weten moet je niet pp schoenen bezuinigen, maar vond de scapino omschrijving wel heel goed;
Gemaakt van leer, een binnenwerk van leer en een flexibele, soepele zool. De schoentjes hebben elastische veters en een rits met klittenbandje aan de binnenzijde zodat deze goed dicht blijft zitten. Door het aantreklusje op de hiel trek je de schoenen makkelijk aan bij je kindje. De zachte, comfortabele babyschoentjes zijn volledig gemaakt van leer die de voetjes laat ademen, en goed beschermen tijdens het kruipen en de eerste stapjes binnenshuis.
3 jaar geleden
Reactie op MamavanNova
Top om te horen! Vind ze er ook wel hetzelfde uitzien ergens haha
Haha ik heb deze, het enige nadeel is dat de ‘veters’ geen echte veters zijn, meer een soort elastiek en dit model maak je dan dicht met de klittenband. Ik denk dat het ook geldt voor de schoenen op jouw foto. Bij echte veters kun je een dubbele knoop leggen, dan kunnen ze het schoentje niet zo snel uittrekken 😋
Verder zitten ze super! Ze heeft ze vandaag voor het eerst aangehad, naar de gastouder en volgens mij bleven ze prima zitten. Voor dat geld zou ik het niet laten in ieder geval 😊
VRIEND
3 jaar geleden
Reactie op MamavanNova
Zeker weten moet je niet pp schoenen bezuinigen, maar vond de scapino omsch ...
Hmmmm, af en toe is deze app echt niet goed voor mijn portefeuille... 🤣🤣🤣
3 jaar geleden
Reactie op Aardbeitje20
Hmmmm, af en toe is deze app echt niet goed voor mijn portefeuille... 🤣🤣� ...
Hahahaha echt he 😂 die van scapino zijn zoo leuk en 30,- dus heb je 2 paar voor de prijs van 1 paar shoesme hahaha
VRIEND
3 jaar geleden
Reactie op MamavanNova
Hahahaha echt he 😂 die van scapino zijn zoo leuk en 30,- dus heb je 2 paar ...
Deze gekocht voor mijn zoontje 😍
3 jaar geleden
Ik vind het nog een hele uitdaging de juiste schoentjes te vinden. Ik ben zelf gek op Adidas en Nike en dat is vanaf maat 21 allemaal met een stevige zool.. snap niet dat daar niet meer keus in is en beter over nagedacht. 🤷🏽♀️ hij loopt in huis op anti slip sokken of blote voeten maar buiten wilt hij nu ook steeds meer lopen. Iemand tips waar ze Nike of Adidas in grote maten met flexibele zool verkopen?
3 jaar geleden
Hoe krijgen jullie die schoentjes aan de voeten van jullie kinderen? 😂 Mijn dochter begint nu ook te lopen maar ik krijg met geen mogelijkheid die schoenen aan, ze krult helemaal haar voetjes.
3 jaar geleden
Reactie op Mamamoose
Super cute. Hoe heb je de maat bepaald als ik vrageb mag ?
Met de binnenvoering bij der voetje gehouden 😊 en gemeten met een rolmaat hahaha
3 jaar geleden
Hoe krijgen jullie die schoentjes aan de voeten van jullie kinderen? 😂 Mij ...
Schoentjes met een rits aan de zijkant en veters zijn top!