78 Reacties

3 jaar geleden

Reactie op Mamamoose

Super cute. Hoe heb je de maat bepaald als ik vrageb mag ?
Aanpassen 😀

3 jaar geleden

Reactie op Essie1234

Aanpassen 😀
Haha dat snap ik. Is alleen lastig nu met het shoppen allemaal.

3 jaar geleden

Hoe krijgen jullie die schoentjes aan de voeten van jullie kinderen? 😂 Mij ...
Helemaal goed open zetten, dan voetje erin, goed trekken aan de zijkanten, beetje duwen op de hak, nog een beetje trekken, voelen of de hak enigszins goed zit, als je twijfelt even laten staan/ lopen, dan zit ie meestal wel goed, dan veters dicht doen. Na verloop van tijd gaat 't hier steeds makkelijker, als de schoenen aan gaan mag ze buiten lopen en dat vind ze geweldig, dat helpt denk ik....

3 jaar geleden

Reactie op Coco88

Zelfde probleem hier. Zalando heeft Adidas met zachte zool in maat 21. Wel ...
Ja ik zag ze die superstars toch? Maar ik ga liever voor maat 22 heb nu nog schoentjes. Maar dat waren ook idd de enigste die ik kon vinden ..🙄

3 jaar geleden

Reactie op Mamamoose

Voetje op papier getekend, gemeten en met behulp van een maattabel de maat bepaald

3 jaar geleden

Reactie op Mamamoose

Meetding van AliExpress

3 jaar geleden

Vraagje; zijn er andere kindjes met grote voetjes? En welke schoentjes vinden jullie geschikt? Ik heb net de voetjes opgemeten, deze zijn 13 cm, ik las dat je er dan iets bij moet doen en dan kom ik volgens een tabel op maat 22/23. En hij stapt nog niet eens 😅 Tips ?

3 jaar geleden

Holy moly, vandaag zijn de schoentjes maat 20 binnen gekomen. Ik wist niet dat dat zoveel scheelde met maat 18 😮

3 jaar geleden

Wij hebben leren babyslofjes met flexibele zool van het merk babysteps! Hebben ook allemaal leuk modellen. :)

3 jaar geleden

Reactie op MamavanNova

Geslaagd 😍😍
Welk merk is dit?

3 jaar geleden

Reactie op Pamelaseerste

Welk merk is dit?
GROOT, bij de scapino vandaan zijn echt exact hetzelfde als shoesme alleen de prijs is aantrekkelijker 😁

3 jaar geleden

Reactie op MamavanNova

GROOT, bij de scapino vandaan zijn echt exact hetzelfde als shoesme alleen ...
Helaas Ik heb maat 23 nodig. Wordt een lastige zoektocht merk ik al. Grote voeten voor de fase van lopen waar hij in zit. Iemand tips?

3 jaar geleden

Reactie op Pamelaseerste

Helaas Ik heb maat 23 nodig. Wordt een lastige zoektocht merk ik al. Grote ...
Ik heb deze toevallig bij Durlinger gehaald deze week. Maat 23 maar wel flexibele zool. Ben bij alle winkels geweest maar vond geen geschikte voor zijn grote voeten. Allemaal dikke zolen. Hebben ze in verschillende kleuren. Hij loopt er heel goed op en krijgt ze zelf niet uit, dat was bij klittenband wel telkens het geval

3 jaar geleden

Vandaag deze gekocht bij een winkel die eerst de voeten goed opmeten. Merk wel dat mn zoontje het nog wennen vind, hij tilt zn voeten raar op als jij loopt. Maar mevrouw in de winkel zei dat dat normaal was

3 jaar geleden

Vandaag deze gekocht bij een winkel die eerst de voeten goed opmeten. Merk ...
Ja klopt, ze moeten echt wennen aan het gevoel van schoenen aan de voeten. Onze zoon zette de eerste keren buiten met zijn schoenen bijna ruimtepassen. 😂

3 jaar geleden

Reactie op Lotski

Ja klopt, ze moeten echt wennen aan het gevoel van schoenen aan de voeten. ...
Hahaha ja dat was hier ook. Morgen weer proberen

3 jaar geleden

Bij Scapino hebben ze babyschoentjes van het merk GROOT. Lijkt een beetje op Shoesme, alleen dan betaalbaar. Met flexibele zool