19 Reacties
3 jaar geleden
Haha ik moet lachen omdat ik het hier ook heb met mijn dochtertje. Schreeuwen schreeuwen schreeuwen. Das inderdaad een leerproces. Ik denk het ontdekken van hun stem en wat ze ermee kunnen. Het was hier ongeveer 2/3 dagen even heel erg en is nu alweer voorbij. Duurt het bij jullie langer?
3 jaar geleden
Het is idd het ontdekken van de stem en heel irrit...eeeh heel belangrijk !
3 jaar geleden
Hahaha hier ook. Ze heeft het denk ik 1 tot 2 weekjes elke dag gedaan. Nu al een paar dagen niet meer. Op haar allerhardst, h茅茅l hoog. Soms recht in m'n oor 馃槄
Ik ging vaak gewoon meedoen. Op m'n hoogst zo hard mogelijk proberen 'ieeeeeh' of juist gewoon hard ineens 'aaaah' uitroepen. Vond ze heel interessant. Soms waren we om en om aan het gillen, dat vond ze erg leuk. En dan was het ook weer even klaar.
Maar hier is het al een paar dagen gestopt. Ik vond het wel grappig, maar de katten hier zijn blij dat het over is. Die wenden er maar niet aan en sprongen altijd op, ook al waren ze diep in slaap.
Ik had ook een filmpje naar m'n zus gestuurd en die zei dat haar cavia's gelijk in hun huisje schoten toen ze het filmpje aan het kijken was 馃ぃ
3 jaar geleden
Hier doet ze het vaak om aandacht te krijgen. Wij reageren vaak met rustig zeggen: doe eens niet zo gillen, papa en mama hebben jou gehoord.
3 jaar geleden
Ik gil eigenlijk vaak mee. Dan schatert onze zoon het uit, reageert hij weer, dan ik, en zo voelen wij heel wat schreeuwgesprekken. Vind het eigenlijk een leuke interactie, want je merkt dan echt een vorm van intonatie in zijn gegil. Hij stopt er wel vanzelf mee na een paar minuten. 馃槄
3 jaar geleden
Ik had hier en tijdje geleden ook een topic over geopend.. onze zoon gilt namelijk nog steeds 馃槄 idd hard en hoog of gewoon ineens alleen AH voor aandacht. Ik kreeg het advies het te negeren nou dat werkt dus niet want het is al langer als 2 weken bezig馃ぃ misschien ook maar eens mee gillen kijken of dat werkt. Wij hebben al oordoppen aangeschaft 馃槀