19 Reacties

3 jaar geleden

Hier precies hetzelfde. Om gek van te worden馃槱

3 jaar geleden

Haha ik moet lachen omdat ik het hier ook heb met mijn dochtertje. Schreeuwen schreeuwen schreeuwen. Das inderdaad een leerproces. Ik denk het ontdekken van hun stem en wat ze ermee kunnen. Het was hier ongeveer 2/3 dagen even heel erg en is nu alweer voorbij. Duurt het bij jullie langer?

3 jaar geleden

Het is idd het ontdekken van de stem en heel irrit...eeeh heel belangrijk !

3 jaar geleden

Reactie op EllebelV

Haha ik moet lachen omdat ik het hier ook heb met mijn dochtertje. Schreeuw ...
Duurt hier nu al 2 weken. De ene dag wel erger dan de andere dag.

3 jaar geleden

Reactie op MandyM

Duurt hier nu al 2 weken. De ene dag wel erger dan de andere dag.
Oh God.. dan snap ik dat je er soms wel gek van wordt!

3 jaar geleden

Yep! Het liefst heel hoog en heel hard! Die voel je door je hele lijf gaan 馃槅 Blijkbaar zijn ze hun stem aan het ontdekken. 馃檳

3 jaar geleden

PS: niet negeren maar juist erkennen en rustig terug praten

3 jaar geleden

Hier ook hetzelfde! Heel hoog, maar ook heel laag gillen/brommen. Dit is alleen maar goed zei het cb, ze zijn hun stem aan het ontdekken. Op zich helemaal niet erg, maar we kunnen soms amper het nieuws volgen, of een telefoon gesprek voeren 馃槉.

3 jaar geleden

Reactie op Soraya80

PS: niet negeren maar juist erkennen en rustig terug praten
Oeps, heb juist de neiging om het wel te negeren. Ik negeer hem niet hoor haha maar het gillen wel

3 jaar geleden

Hahaha hier ook. Ze heeft het denk ik 1 tot 2 weekjes elke dag gedaan. Nu al een paar dagen niet meer. Op haar allerhardst, h茅茅l hoog. Soms recht in m'n oor 馃槄 Ik ging vaak gewoon meedoen. Op m'n hoogst zo hard mogelijk proberen 'ieeeeeh' of juist gewoon hard ineens 'aaaah' uitroepen. Vond ze heel interessant. Soms waren we om en om aan het gillen, dat vond ze erg leuk. En dan was het ook weer even klaar. Maar hier is het al een paar dagen gestopt. Ik vond het wel grappig, maar de katten hier zijn blij dat het over is. Die wenden er maar niet aan en sprongen altijd op, ook al waren ze diep in slaap. Ik had ook een filmpje naar m'n zus gestuurd en die zei dat haar cavia's gelijk in hun huisje schoten toen ze het filmpje aan het kijken was 馃ぃ

3 jaar geleden

Hier doet ze het vaak om aandacht te krijgen. Wij reageren vaak met rustig zeggen: doe eens niet zo gillen, papa en mama hebben jou gehoord.

3 jaar geleden

Reactie op NKZ

Hahaha hier ook. Ze heeft het denk ik 1 tot 2 weekjes elke dag gedaan. Nu a ...
Haha! Die katten ook echt, onze vinden het ook verschrikkelijk

3 jaar geleden

Ik gil eigenlijk vaak mee. Dan schatert onze zoon het uit, reageert hij weer, dan ik, en zo voelen wij heel wat schreeuwgesprekken. Vind het eigenlijk een leuke interactie, want je merkt dan echt een vorm van intonatie in zijn gegil. Hij stopt er wel vanzelf mee na een paar minuten. 馃槄

3 jaar geleden

Jep ontdekken wat de grenzen van de stem. Alles is een fase

3 jaar geleden

Reactie op Lotski

Ik gil eigenlijk vaak mee. Dan schatert onze zoon het uit, reageert hij wee ...
Hahaha herkenbaar, doe ik ook馃檲馃ぃ hilarisch vind hij het. Dan lijkt hij tevreden te zijn en stopt hij weer.

3 jaar geleden

Ik had hier en tijdje geleden ook een topic over geopend.. onze zoon gilt namelijk nog steeds 馃槄 idd hard en hoog of gewoon ineens alleen AH voor aandacht. Ik kreeg het advies het te negeren nou dat werkt dus niet want het is al langer als 2 weken bezig馃ぃ misschien ook maar eens mee gillen kijken of dat werkt. Wij hebben al oordoppen aangeschaft 馃槀

3 jaar geleden

Haha beste advies wat gegeven kan worden, ik ga ook mee gillen. Bedankt allen voor jullie input 馃榿

3 jaar geleden

Onze jongste gilt nu ook steeds, de oudste deed het ook veel. Vroeg mij al af of misschien typisch iets voor meiden is. 馃槄 De oudste schreeuwt dan nu steeds ' wat een herrie' en gaat mee gillen. Heel gezellig 馃き

3 jaar geleden

Hier ook een kleine man die enorm hard kan schreeuwen en gillen ... hier doet die echt ze zus na, die kan ook zo lekker hard gillen of schreeuwen en hij doet het nu dus op precies dezelfde manier. Bedankt zus 馃槄