15 Reacties
3 jaar geleden
Mijn dochter speelt graag met duplo, schleich dieren en haar popje. Maar ook leest ze heeeel graag boekjes en vindt ze het leuk om te tekenen, schilderen, stickers te plakken. ..
3 jaar geleden
Boekjes, Constructie speelgoed en de schuifaf zijn hier echt een topper. We hebben nu van Little People een kerststal gekocht en mocht hij al FF mee spelen, ook erge fan. Voor de Sint Duplo en Smart max gekocht.
3 jaar geleden
Reactie op Irene94
Hier is helaas niet iets wat de interesse van mijn zoon wekt, heel jammer. ...
Mss is er een speelotheek bij jou in de buurt? Dat is wel tof om dingen uit te proberen. Ik ging er dikwijls met mijn zoon van 6 omdat die ook in niet veel geïnteresseerd was. Als je kindje een glijbaan buiten leuk vind dan is een een pikler ook wel leuk voor binnen. Het geeft hen ietsje meer uitdaging omdat ze ook moeten leren om over de driehoek te kruipen om te kunnen glijden. Mijn zoon kon het met 1j al, maar hij begint het steeds vlotter en vlotter te kunnen. Ook speelgoed diertjes, blokken, auto's mogen af de glijbaan... is hier wel al een goede investering geweest.
3 jaar geleden
Reactie op Jnw
Mss is er een speelotheek bij jou in de buurt? Dat is wel tof om dingen uit ...
Nee dat niet helaas! We zijn afgelopen week naar ballorig geweest, dat vond hij geweldig. Lekker rennen, rollen en gek doen. Maar om zo'n speelparadijs nou thuis na te maken 😅haha.
Hij is gek van glijbanen dus ik ga het toch maar eens overwegen, leuke tip!!
2 jaar geleden
Duplo, wobbel, poppen, poppenwagen, muziek instrumenten, heel veel boeken, grotere auto’s ze heeft nu een soort tractor. Vorige week een vtech theeservies gekregen die praat en dat vind ze helemaal geweldig. Met Sinterklaas krijgt ze een Vtech Ijscokar. Ze gaat graag in bad en onder de douche en heeft daar ook veel speelgoed wat ze leuk vind: bademmertjes een grote badeend met lichtjes erin.
Magnetisch tekenbord en tekenen met water (action) is hier een hit. Ook bladeren door de speelgoedboeken vind ze fantastisch. Ze tekent ook graag en plakt graag stickers (liefste 50 op 1 pagina, dus lang leve de action)
2 jaar geleden
Boekjes, en vooral degenen over Kikker 🐸 kikker kikkurr kikkurrr ik hoor de hele dag kikker de afgelopen dagen 😃 (en natuurlijk tranen met tuiten als er even iets anders moet gebeuren...)
Houten inlegpuzzels zijn overigens ook een hit, maar nu vooral kikker, kikker is zooooo leuk 💘🐸💕
2 jaar geleden
Reactie op Baby Versteynen
'
Welke heeft de voorkeur? En wat zit er allemaal in?
2 jaar geleden
Welke heeft de voorkeur? En wat zit er allemaal in?
Nog niet ontvangen. Is een pakket van de 2 dozen. Besteld via Dreamland