34 Reacties

3 jaar geleden

Reactie op MamavanJ.

Hier hetzelfde!! Ook nog geen nacht door kunnen slapen en zoontje slaapt bi ...
Hier ook....snap niet waarom hij het niet doet, zoveel onrust s nachts....ooit gaat het over maar tis zwaar!

3 jaar geleden

Reactie op Whatififly

Precies het zelfde hier... Nog nooit een nacht door kunnen slapen. Het was ...
Bij mij is dat ook nog zo .. hij slaapt inmiddels 3/4 maanden naast mij in bed.

3 jaar geleden

Reactie op Whatififly

Mijn ervaring is juist precies anders om. Als mijn zoontje overdag genoeg g ...
Wat ik heb gelezen en ervaren, is dat een té moeie baby juist slecht(er) slaapt in de avond en 's nachts. Dus tegennatuurlijk, maar vroeger op bed leggen leidt dan juist tot langere nachten :). Dat is hier in ieder geval de ervaring 😊

3 jaar geleden

Reactie op MamavanJ.

Hoi Tessa, kan je dit plaatje misschien op een andere manier kunnen delen? ...
Ik zal het proberen! Zo beter te lezen? Het is de gids Voorbeeld Routines van slaaptipsvoorbabys.nl staan ook handige tips op hun Insta! :)

3 jaar geleden

Reactie op Tessssssa

Ik zal het proberen! Zo beter te lezen? Het is de gids Voorbeeld Routines v ...
Vandaag gelijk mee gestart en even een weekje uitproberen, ben benieuwd!

3 jaar geleden

Hoi Echt he zo herkenbaar ons mannetje gaat ook staan en dan huilt hij en wat een volume misschien heeft de buurvrouw er meer last van 🤣 maar dat zal mij een worst wezen haha..

3 jaar geleden

Reactie op noahjude

Vandaag gelijk mee gestart en even een weekje uitproberen, ben benieuwd!
Ik ga het inderdaad ook proberen vanaf morgen. Zou je willen laten hoe het bij jou gaat? Ben wel benieuwd!

3 jaar geleden

Reactie op Tessssssa

Ik zal het proberen! Zo beter te lezen? Het is de gids Voorbeeld Routines v ...
Thanks, ik ga hun insta ook checken

3 jaar geleden

Reactie op Tessssssa

Ik heb precies het zelfde gehad! En nu soms nog wel eens. Maar het gaat stu ...
Hoelang duurde het voordat het beter ging?

3 jaar geleden

Hier hetzelfde probleem. Ook rond 9,5 maand steeds wakker, gaan staan, huilen, niet meer willen slapen. Elke nacht vaak wakker. Het gaat nu weer stuk beter. We zijn er nog niet, maar hopelijk zet deze lijn door. Hier tips die ons hielpen: - puckababy slaapzak 4 seizoenen. Hier zitten een sport wantjes aan. Dit voelt veel geborgender en ze kan hierdoor minder goed “klimmen” om te gaan staan. Wel even een investering. Maar ik zit op het punt dat ik alles probeer haha - campingbedje ipv ledikantje. Hier kan ze niet via de spijltjes omhoog klimmen en gaat ze niet meer (zo vaak) staan snachts - vooral vaste voeding en fles alleen voor erbij. Dit op advies van consultatiebureau. Omdat ze al zo actief is (kruipen, staan, stapjes). Dus s ochtends boterham en daarna fles (200ml) die dan vaak niet opgaat. Verder fruit, brood, warm eten, en alleen voor slapen nog een fles (200 ml). - slaapritme 2-3-4 uur wakker. En eigenlijk nu pas tegen 20u op bed. S ochtends slaapt ze 45 min tot een uur. En smiddags 1,5 tot 2 uur. Hopelijk hebben jullie er iets aan. En ik hoop voor ons allemaal dat het snel beter gaat!☺️

3 jaar geleden

Reactie op Ties1990

Hier hetzelfde probleem. Ook rond 9,5 maand steeds wakker, gaan staan, huil ...
En wat doe je als het middagdutje maar 1uur duurt? Doet ze dan nog een namiddag dut?

3 jaar geleden

Reactie op Aquarius

En wat doe je als het middagdutje maar 1uur duurt? Doet ze dan nog een nami ...
Dan doe ik haar meestal s avonds iets eerder op bed. Afhankelijk van hoe moe ze is. Heel soms wel een namiddagdut, maar dan max. een half uur. Of even wandelen, dan slaapt ze in de wandelwagen even

3 jaar geleden

Hier werkt de 2-3-4 methode ook aardig goed. Het komt vaak niet echt stipt om de zoveel aan maar wel zo ongeveer! De bedtijd is nu sinds een tijdje verschoven naar 19.30/20.00. Vaak wordt ze dan rond 6.45/07.00 weer wakker. (Op mijn vrije dag, anders wordt ze gewekt vanwege werk)

3 jaar geleden

Hier werkt de 2-3-4 methode ook aardig goed. Het komt vaak niet echt stipt ...
Hoe kan de bedtijd dan 20.00u als je 2-3-4 methode gebruikt? Wat zijn dan de dutjes tijden?