34 Reacties
3 jaar geleden
Reactie op Whatififly
Precies het zelfde hier...
Nog nooit een nacht door kunnen slapen. Het was ...
Bij mij is dat ook nog zo .. hij slaapt inmiddels 3/4 maanden naast mij in bed.
3 jaar geleden
Reactie op Whatififly
Mijn ervaring is juist precies anders om. Als mijn zoontje overdag genoeg g ...
Wat ik heb gelezen en ervaren, is dat een té moeie baby juist slecht(er) slaapt in de avond en 's nachts. Dus tegennatuurlijk, maar vroeger op bed leggen leidt dan juist tot langere nachten :). Dat is hier in ieder geval de ervaring 😊
3 jaar geleden
Hoi
Echt he zo herkenbaar ons mannetje gaat ook staan en dan huilt hij en wat een volume misschien heeft de buurvrouw er meer last van 🤣 maar dat zal mij een worst wezen haha..
3 jaar geleden
Hier hetzelfde probleem. Ook rond 9,5 maand steeds wakker, gaan staan, huilen, niet meer willen slapen. Elke nacht vaak wakker.
Het gaat nu weer stuk beter. We zijn er nog niet, maar hopelijk zet deze lijn door. Hier tips die ons hielpen:
- puckababy slaapzak 4 seizoenen. Hier zitten een sport wantjes aan. Dit voelt veel geborgender en ze kan hierdoor minder goed “klimmen” om te gaan staan. Wel even een investering. Maar ik zit op het punt dat ik alles probeer haha
- campingbedje ipv ledikantje. Hier kan ze niet via de spijltjes omhoog klimmen en gaat ze niet meer (zo vaak) staan snachts
- vooral vaste voeding en fles alleen voor erbij. Dit op advies van consultatiebureau. Omdat ze al zo actief is (kruipen, staan, stapjes). Dus s ochtends boterham en daarna fles (200ml) die dan vaak niet opgaat. Verder fruit, brood, warm eten, en alleen voor slapen nog een fles (200 ml).
- slaapritme 2-3-4 uur wakker. En eigenlijk nu pas tegen 20u op bed. S ochtends slaapt ze 45 min tot een uur. En smiddags 1,5 tot 2 uur.
Hopelijk hebben jullie er iets aan. En ik hoop voor ons allemaal dat het snel beter gaat!☺️
3 jaar geleden
Reactie op Aquarius
En wat doe je als het middagdutje maar 1uur duurt? Doet ze dan nog een nami ...
Dan doe ik haar meestal s avonds iets eerder op bed. Afhankelijk van hoe moe ze is. Heel soms wel een namiddagdut, maar dan max. een half uur. Of even wandelen, dan slaapt ze in de wandelwagen even
3 jaar geleden
Hier werkt de 2-3-4 methode ook aardig goed. Het komt vaak niet echt stipt om de zoveel aan maar wel zo ongeveer! De bedtijd is nu sinds een tijdje verschoven naar 19.30/20.00. Vaak wordt ze dan rond 6.45/07.00 weer wakker. (Op mijn vrije dag, anders wordt ze gewekt vanwege werk)