22 Reacties
3 jaar geleden
Reactie op Jann89
Het is hier ook ineens heel raar. Combinatie van zomertijd en sprong 7 den ...
Ja drama is het haha
3 jaar geleden
Matthias (net een jaar) word tussen 6u en 7u wakker. Slaapt rond 9u (maken hem wakker na een uur) en rond 13u (dan laten we hem liggen). Gaat 's avonds rond 18.30u à 19u naar bed.
3 jaar geleden
Tussen 6u15 en 7uur wakker. 9u30 slapen, max 1 uur en wakker maken. 13u30 slapen, max 2,5 uur. Tussen 18u30 en 19u00 slapen.
3 jaar geleden
Wat slapen jullie kindjes lang! Mijn dochter slaapt vaak 1e dutje zo'n 1 a 1,5 uur en 2e dutje vaak maar een half uur/3 kwartier. Ze is verder super vrolijk maar snap het ergens niet als ik jullie slaaptijden zo zie😅
3 jaar geleden
Hoi, hier ook 10u naar bed! Slaapt dan niet direct maar max 1u15. Daarna tussen 2 en half 3 weer een dutje.
3 jaar geleden
Reactie op Meisjemama
Wat slapen jullie kindjes lang! Mijn dochter slaapt vaak 1e dutje zo'n 1 a ...
Haha is eigenlijk hetzelfde als bij mij Hoor maar dan andersom. En de middagdut duurt meestal 1,5 uur soms 2 en met uitzondering een keer 2,5 uur! Dus denk dat jou dame heel goed slaapt! En idd als ze maar vrolijk zijn
3 jaar geleden
Hier gaat hij ook rond 10/1030 pas voor 1e dut. Die maakt hij vaak lang (2/2,5 uur), dan in de middag nog max een uurtje zo rond 1530.
Dat hij zijn ochtendslaap lang doet en zijn middagslaap kort is echt zijn ritme, doet hij al heel lang zo. Moet ik het gaat veranderen omdat kindjes nou eenmaal ‘s ‘middags slapen’. Of lekker laten doen met de kans dat straks zijn enige dut van 11 tot 1330 zal zijn?
3 jaar geleden
Reactie op Marata3
Is onze dochter van net 1 dan de enige die nog maar 1 slaapje doet? Haha
Ze ...
Hier ook 1 slaapje overdag, heel af en toe valt ze nog wel 's in slaap in de box s ochtends voor een paar tellen. Maar dat is sporadisch. Tijden komen ook aardig overeen met jullie dochter.
3 jaar geleden
Reactie op KxS
Hier gaat hij ook rond 10/1030 pas voor 1e dut. Die maakt hij vaak lang (2/ ...
Ik zou het lekker zo laten. Onze oudste dochter heeft op dezelfde manier de overstap gemaakt naar 1 slaapje. Het eerste lange slaapje werd steeds iets later en op een gegeven moment weigerde ze de middagslaap. Dus zo kan het ook!
3 jaar geleden
Rond 7 eruit
10tot 12 op bedje
2tot 4 op bedje
En tussen 6/7 weer
En soms als we wat drukte op n dag hebben of weg rond 12u op bedje en dan kan ze zo 3uren slapen 🙂