7 Reacties

3 jaar geleden

Ja hier ook een beetje aan het rommelen!

3 jaar geleden

Jup hier helaas ook 😔 als tip gekregen om hem smorgens later op bed te doen maar werkt niet.. Als hij wakker is, is hij na 2 uur ook echt bekaf.. Doen we hem dan nog later op bed dan slaapt hij heel kort en dan niet. Dan denk je zal wel moe zijn savond maar dan wordt hij snachts weer wakker (ook echt wakker) dus kijk het altijd per dag aan.. Heb liever dat hij snachts wel slaapt 😅

3 jaar geleden

Hier sochtends een lang slaapje en smiddags een kort slaapje.

3 jaar geleden

Hier ook wisselend nu. Meeste kindjes zijn ergens tussen de 15 a 18 maanden toe aan de overgang van 2 slaapjes naar 1 slaapje. Zitten hier nu overgangsfase, de ene dag nodig en de andere. Ze wordt meestal tussen 6 en 6.30 uur wakker. Ochtenddutje ergens tussen 9 en 10 uur (tijd wanneer ze in slaap valt wisselt), deze houden we maximaal 15 a 20 minuten. Middagdutje tussen 13 en 15 uur (we leggen haar er om 12.45 uur in, ze valt dan na 15 minuten in slaap en dutje duurt meestal 1,5 a 2 uur). Als ze over kan naar 1 slaapje vervroegen we de middagdut naar 12.30 uur. Ze ligt er 's avonds om 18.30 uur in en heeft dan 30 a 60 minuten nodig om in slaap te vallen. Dat wisselt de laatste tijd heel erg.

3 jaar geleden

Ohja hier ook 15 maanden vanmorgen heel vroeg wakker 6 uur normaal tussen 7 en half 8. 9 uur weer in bed 30 min vanmiddag 12.45uur in bed tot 14.00uur gister weer 2x heel goed geslapen overdag. 'S avonds gaat het altijd goed (even afkloppen hahah) heel af en toe wakker door een droom ofzo

3 jaar geleden

Jup.. hier ook.. vorige week 4 dagen niet geslapen in de ochtend.. wat we ook deden. In de middag dan 1,5-2u .. afgelopen maandag en dinsdag was ze naar het kdv, toen sliep ze ineens wel weer de ochtend en nu thuis ook weer.. Gisteren 2 kortere slaapjes. Vandaag laat wakker, later slapen maar wel weer 2u en ze is nu net een half uur naar bed. Gelukkig snachts geen probleem, maar wel veel dromen dus ik wordt alsnog veel wakker..

3 jaar geleden

Hier is het opeens ook wisselend. Ik bekijk gewoon per dag wat hij wil. Vanmorgen was hij wel heel moe dus ik heb hem op bed gedaan maar hij ging eht niet slapen. Ik heb hem na een half uur er weer uit gehaald. Normaal slaapt hij smiddags dan wel weer 1,5 a 2 uur. Vandaag helaas maar 1 uur... Terwijl hij er moe uit ziet😑. Geen dag is meer hetzelfde..