20 Reacties
3 jaar geleden
Wij hebben best veel variatie. En wisselen speelhoekje elke of om de week. Zodat ze niet teveel in 1x heeft en ook weer getriggerd wordt door "nieuwe" dingen.
Gisteren is dit binnengekomen en echt een grote hit:
https://www.bol.com/nl/p/smartmax-my-first-safari-animals-magnetische-dieren/9200000055944523?referrer=socialshare_pdp_androidapp
3 jaar geleden
Reactie op LadySophie
Wij hebben best veel variatie. En wisselen speelhoekje elke of om de week. ...
Hier ook een groooooot succes.
Dus de dino's ervan hebben we ondertussen ook aangeschaft.
3 jaar geleden
Nee hoor niet gek. Ik wist het ook niet tot ik het ergens zag
Het zijn magneetstaafjes. Die je aan de voor en achterkant van de beesten kan klikken.
Nu vind ze het vooral leuk om ze uit elkaar te halen en het lukt ook al om er weer een stuk aan vast te klikken. Maar er zijn nog eindeloze mogelijkheden mee... Je hoeft natuurlijk niet de goede delen aan elkaar te klikken 😁🤣
3 jaar geleden
Hier ook een groooooot succes.
Dus de dino's ervan hebben we ondertussen o ...
Oohhh leuk! Die zag ik ook ja! En de boerderijdieren leken me ook echt tof!
3 jaar geleden
Reactie op LadySophie
Nee hoor niet gek. Ik wist het ook niet tot ik het ergens zag
Het zijn mag ...
Hier ook groot succes! Heeft hij voor z'n verjaardag gekregen
3 jaar geleden
Naast de eerder genoemde magnetische dieren die hier ook een groot succes zijn, hebben wij deze sinds paar dagen aan gezien hij graag knopjes enz nu uitprobeerd en groot succes!
Zelf uitvogelen hoe de beestjes omhoog klappen door de knoppen en weer zelf dichtdoen.
Met muziek en lichtjes (die ook uit kunnen hoor haha) maakt het nog leuker!
https://www.baby-dump.nl/product/speelgoed-en-cadeaus/134/playgro/70123/playgro-speelgoed/320/playgro-music-and-lights-pop-up-jungle-pals/126489/?gclid=CjwKCAjwrPCGBhALEiwAUl9X0zy5BDDBO09-2kk9p855d3_zC4_KBhR94y-4TPaeWkwHrTBz031QyhoCsk0QAvD_BwE
3 jaar geleden
Ons zoontje vind voornamelijk dingen leuk wat juist geen speelgoed is 🙈🤣 maar goed van zijn eigen speelgoed is hij gek op boekjes en die samen lezen ( ook muziekboekjes vindt hij leuk) en muziek vind hij leuk, dus dansen als de radio aanstaat en we hebben voor hem een keybord van de Kruidvat.. die heeft verschillende deuntjes en dierenkoppen er op.. gaat hij zelf staan dansen met z’n keybord.
Ook hebben we als cadeau van iemand een xtje Bumba verstoppertje gekregen.. die zijn er wel in veel verschillende varianten, maar dat vind hij ook leuk dat hij die moet zoeken.
3 jaar geleden
Reactie op Marianne213
Ons zoontje vind voornamelijk dingen leuk wat juist geen speelgoed is 🙈🤣 ...
Haha dat keyboard is hier ook een succes! Verder vind ze van die houten inlegpuzzels nu heel leuk, vooral stukjes eruit halen (die zijn te leen bij de bibliotheek hier scheelt weer kopen), blokken zijn ook leuk, boekjes blijven leuk, de hobbelpauw doet t inmiddels ook goed, de zandbak buiten trouwens ook. Maar meestal duurt alles maar een paar minuten en dan door naar t volgende... dat zal toch wel normaal zijn voor deze leeftijd?
3 jaar geleden
Reactie op Essie1234
Haha dat keyboard is hier ook een succes! Verder vind ze van die houten inl ...
Buitenspelen vind ze inderdaad heerlijk!! Dan kan ze zoeen kwartier achter een bal aanlopen of 20 minuten in de zandbak spelen (zand eten!)
3 jaar geleden
Onze dochter vindt knuffels erg leuk, het keukentje, poppen en het poppenbedje en plaspotje, een bal, boekjes en muziekinstrumenten. Ook kan ze erg lachen om vingerpopjes.
Verder is alles in huis wat niet bedoeld is als speelgoed erg interessant. Een kartonnen doos, een leeg bakje, een keukendoek etc
3 jaar geleden
Bij ons speelt hij sowieso 1 x per dag met de Toet Toet auto’s en de accessoires wegdelen en grote onderdelen die erbij horen dat is echt favoriet. Boekjes, stapelblokken, sinds kort Lego, de kassa van fishers price, z’n elektrische auto die hij nu zelf kan besturen, knuffels die hij dan rozijntjes voert, ballenbak met kruiptunnel en glijbaan, piano en fluit hoe meer herrie en hoe harder hij erop ramt hoe gelukkiger hij is, stapel blokken en z’n nieuwe mijn eerste woordjes boekje met geluiden. Maar de Toet Toet auto’s zijn echt nummer 1🤣
3 jaar geleden
Dingen wat geen speelgoed is vindt ze het leukst. 😂 Theedoek, sierkussens van de bank, slabbetje, afstandsbediening, reclamefolders... 🙈
Maar qua speelgoed vindt ze leuk: kartonnen boekjes, ballenbak van Playgro, bakjes om wat in te doen, Duplo, autootjes, Little People, zo'n Fisher Price piramide met ringen, knuffels.
Ook hier merk ik dat ze uitgekeken raakt op het speelgoed. Wat je kan doen is het speelgoed verdelen en na een tijdje weer eens omwisselen. Dan is het weer even 'nieuw' en speelt ze er weer mee.
3 jaar geleden
Wij hebben ook Smartmax animals en autovoertuigen. Heel leuk! Duplo, Playmobil of een zak Mega Bloks van Fisher Price speelt ie ook vaak mee momenteel. Autootjes is ie ook weg van. Een rollerbaan bijv. dat de autootjes van boven naar beneden gaan. En alles wat knopjes heeft of geluid maakt. Bal blijft ook favoriet.
Hier doen wij ook om de week het speelgoed verwisselen.
VRIEND
3 jaar geleden
Ik heb loopy links van playgro. Daar maak ik soms een slinger van en dan hang ik aan het uiteinde een ander speeltje. Vaak een spiegel van de speelmat. En vandaag een klein kratje waar ik normaal zijn speelgoed in stop. Dat sleept hij dan het hele huis door met trotse blik in zijn ogen. Soms komt hij me de ringen brengen en een speeltje dat ik er dan aan moet hangen. Helemaal gelukkig is ie dan :)