38 Reacties
3 jaar geleden
Voor ons zoontje heb ik dingetjes van toet toet auto wat hij nu al leuk vindt en duplo voor straks als hij beetje groter is.. Voordeel van dit soort speelgoed vind ik dat je er veel verschillende dingen van hebt en het per speelgoedsoort in een bak kan gooien laat maar zeggen.. 😂😋 dus een bak duplo en een bak toet toet auto.. Voor je dochterje zou miss zoef zoef dieren leuk zijn?
Daarnaast vind ik zelf ook bijv. dingen als boekjes leuk om uit voor te lezen 😊
3 jaar geleden
Badspeelgoed is bij ons een groot succes! Verder van die plastic bakjes om een toren te bouwen. Alhoewel je zelf moet bouwen dan natuurlijk maar onze dochter vindt het heerlijk om om te gooien. Dan zit ze te gieren van het lachen. Ook een zacht balletje doet het hier goed. Die gooit ze weg en dan gaat ze er achteraan. Misschien nog een boekje ofzo. Bij ons 'leest' ze zelf van die kartonnen boeken en we lezen ook bijna dagelijks voor.
3 jaar geleden
Stapelblokken, bromtol, kiekeboe beer, popup spel, loopkar, boekjes, wheelybug, jumper, hobbelpaard
VRIEND
3 jaar geleden
Activiteitenkubus, kiekeboeblokken, o ball, zo'n ding waar ze op moeten drukken of mee draaien en dat er dan een figuurtje uit springt, alles waarmee ze lawaai kunnen maken (sambabal is hier een hit, net als harde buiken plastic blokken overal op rammen
3 jaar geleden
Ik koop alvast speelgoed voor als hij iets groter is. Op dit moment is zijn lieveling speelgoed namelijk een set plasticen baby lepels in verschillende kleurtjes. Daar kan geen echt speelgoed tegenop.
Vind het idee van een echte schoongemaakte afstandsbediening trouwens wel een goed idee! Zou hier ook wel een succes zijn.
3 jaar geleden
En deze hebben we nog liggen, waren de absolute favorieten van mijn dochter. Verder kijk ik nu uit naar houten speelgoed, dus merken als Janod, Haba, Djeco...
3 jaar geleden
Ik zit ook te kijken naar een loopkar/wagen..ze trekt zich continu op. Ik vind die houten mooi, maar ik vind het zo eng...ik zie al helemaal.dat bekkie er tegenaan komen met valllen. Is een plastic ding niet veiliger denk ik dan ?
En weet iemand of ze zich er aan kan optrekken of kukelt het dan om ? Welke adviseren jullie?
3 jaar geleden
Van zijn tante krijgt ie een blokkenset en geweldige “klassieke” houten puzzels met van die nopjes erop waarmee hij de stukjes kan vastpakken. Van zijn oma krijgt ie een soort watermat met allerlei zeepaardjes en visjes erin die heen en weer glibberen als hij met zijn handjes en armpjes over de mat heen gaat. Dit bevordert het spelen op de buik en daarmee de ontwikkeling van nek- en buikspieren tijdens het spelen.
Van ons krijgt ie een soort drijvend octopusje waarbij hij allerlei kleine ringetjes aan de tentakels kan hangen.
De Toet Toet autootjes 🚙 hebben we ook al eens gekregen. En een soort rammelaar van een hondje die blaft, muziek maakt en licht geeft. Ook erg leuk. Zoiets had ik kort geleden ook gehaald in de vorm van een hamertje.
Zat ideeën 💡 😅🙈
3 jaar geleden
Die voelboekjes met wol voor het schaapje ed zijn ook heel erg leuk. En had laatst zo’n ringenstapel met van die gekleurde ringen gehaald die ze om zo’n stokje heen moeten doen van groot naar klei . Ook zo leuk! Badspeeltjes... blokkendozen.... leuk leuk!