38 Reacties
3 jaar geleden
Ik zit ook te kijken naar een loopkar/wagen..ze trekt zich continu op. Ik v ...
Welke je ook koopt, vallen doen ze toch wel. Hier ook elke dag wel n keer boink. Investeer in n goede speelmat (ikea heeft dikke gymmatten, ook leuk voor later op hun kamer) om de landing te verzachten.
3 jaar geleden
Reactie op ysdnil88
Ik heb via marktplaats een tweedehandse Little Trikes 3-1
Deze kan in vers ...
Ik heb idd ook op marktplaats zitten zoeken. Ik kwam deze tegen en heb mijn zinnen daar op gezet. Lastig verkrijgbaar, aangezien ze niet meer verkocht worden. Maar tis gelukt. Vanmiddag haal ik hem op 🤩🥰
3 jaar geleden
Reactie op LaLaLottie
Welke je ook koopt, vallen doen ze toch wel. Hier ook elke dag wel n keer b ...
Ik bedoelde meer of die karren omvallen als ze zich optrekt. Tuurlijk valt ze, doe ze nu ook al regelmatig. Ik ga echt geen mat kopen hoor.
3 jaar geleden
Ik heb idd ook op marktplaats zitten zoeken. Ik kwam deze tegen en heb mijn ...
Foto vergeten 🙈
VRIEND
3 jaar geleden
Mijn zoontje vindt zijn O-bal en O-bal rammelaar leuk en de playgro loopy links, want daar kan hij veel herrie mee maken en lekker mee rammelen. En bijtringen vervelen nooit. Heeft vandaag weer vol verwondering gekeken dat hij ze aan zijn duim kon hangen en dat ze dan bleven bungelen als hij zijn hand optilde 🤭. Verder is hij dol op plastic voedselbakjes in allerlei maten en kleuren. Was eigenlijk om zijn hapjes in te bewaren, maar als speelgoed werken ze ook super 😂. Ik heb nog geen 'groot' speelgoed voor hem dus daar geen tips.
3 jaar geleden
Reactie op Jnw
Van welke merk is foto 2, 3 en 5? 🙂
Bedoel je alle rechtse? Skip*Hop egg shakers, de 2 eronder van Fisher Price. De stapelpiramide is van Lilliputiens.
3 jaar geleden
Reactie op wwmmtm
Ik heb deze speeltjes voor onder de kerstboom voor me zoontje besteld, aang ...
Hihi, wij hebben deze genomen zodat ze net als grote broer ook kan spelen😀😄 👍
3 jaar geleden
Reactie op wwmmtm
Ik heb deze speeltjes voor onder de kerstboom voor me zoontje besteld, aang ...
Onze zoon heeft die controller al een paar maanden. Zowel mijn lief als ik gamen, dus dan heeft hij zijn eigen controller om te prullen als één van ons speelt. Groot succes hier!
3 jaar geleden
Onze dochter speelt nu graag met boekjes, zo lief ze pakt ze nu zelf uit de kast en gaat er dan in “lezen”.
Ook heb ik de babywalker van v tech van zolder gehaald, dit is ook een groot succes! Ze gaat er aan staan, super leuk!😍
StapelBlokken vind ze ook heel leuk!