32 Reacties

3 jaar geleden

Wij doen overdag de salon tafel wegschuiven zodat ze bij ons op het kleed kan liggen, en elk speelgoed wat ik voor haar heb gekocht gooit ze aan de kant, ze wil liever aan mijn teen pielen, de printer aan en uit zetten ( staat in de tv kast ), aan het was rek trekken, kastjes openmaken, en vooral het vloer kleed is even goed op en neer wapperen 😂🤦🏼‍♀️ beter geen duur speelgoed kopen. 1 dag en ze zijn er op uitgekeken

3 jaar geleden

Eerst was het onze salontafel telkens verschuiven en eigenlijk een heel gedoe om ze wat speelruimte te geven. Mits de vloer zeer koud is wil ik ze niet zomaar op de grond zetten. Nu.. Zowat onzr living verbouwt en tot dit speelhoekje gekomen. En ze is er heel happy mee. Speelt er toch wel fijn op hoor 😊

3 jaar geleden

Wij hebben een restje vloerbedekking gekocht bij een stoffeerder (ook om leren kruipen te stimuleren, en paar dagen later tijgerde ze). Haar speelgoed zit in 2 manden. De box staat er ook nog, want we hebben ook een hond en wil die 2 (hoe lief de hond ook is) niet alleen laten.

3 jaar geleden

Reactie op Milagro

Wij hebben een restje vloerbedekking gekocht bij een stoffeerder (ook om le ...
Mooi hoekje hier helaas geen zo een grote mooie ruimte waar we ze ook nog eens in de gaten kunnen houden. En hier staat de box ook nog hoor. Zit ze zelfs nog graag in

3 jaar geleden

Onze hele woonkamer is een groot speelterrein. De kleine salontafeltjes en onze bank zijn een succes, daar staat ze het liefst aan. In de box doe ik haar ook nog soms, maar t liefst is ze vrij en kan ze alles ontdekken

3 jaar geleden

Reactie op Milagro

Wij hebben een restje vloerbedekking gekocht bij een stoffeerder (ook om le ...
Gaaf.. Lekker veel ruimte zeg.. Mis ik hier.. We groeien uit ons huis

3 jaar geleden

Reactie op Mamavan5meiden

Gaaf.. Lekker veel ruimte zeg.. Mis ik hier.. We groeien uit ons huis
Ja klopt, dat is wel een luxe inderdaad. Nu wel erg fijn, zeker in combinatie met een grote hond. Hebben ze toch allebei te ruimte.

3 jaar geleden

Hier het begin van een eigen hoekje. Het is nog niet echt af maar weten nog niet goed hoe we het willen.

3 jaar geleden

Vanuit de andere hoek.

3 jaar geleden

Reactie op Baby Versteynen

Vanuit de andere hoek.
Wat een prachtige ruimte!

3 jaar geleden

Wij hebben een speelgoed/boekenbak van Petite Amelie in de woonkamer waar we van alles in hebben zitten. Ze trekt zich er zelf aan op en gooit alles eruit, succes gegarandeerd ;)

3 jaar geleden

Reactie op Kroon27

Wij hebben een speelgoed/boekenbak van Petite Amelie in de woonkamer waar w ...
Uiteraard is het stopcontact helemaal afgesloten