7 Reacties

3 jaar geleden

Onze dochter is ruim 8 maand. Zij vermaakt eigenlijk haar zelf. Kruipt hele huis door en gaat overal bij op staan. Ik probeer nog wel eens klap eens in je handjes en lezen, helaas kan ze niet stil zitten 🙈 Kiekeboe vind ze wel (even) leuk.

3 jaar geleden

Mijn baby kan ook niet stil zitten! Boekjes lezen vind ze wel helemaal geweldig. En ze heeft een soort grote knikker baan en daar kan ze ook lange tijd naar kijken

3 jaar geleden

Mijn jongens vinden oa stapelbekers/bakjes erg leuk, kietelen, 'vliegen', bellenblazen, boekjes lezen, liedjes zingen, geluiden en bewegingen imiteren... zo veel leuks om samen te doen 🥰

3 jaar geleden

Overdag doe ik wel met haar plaatjes boeken lezen en dan zit ze soms wel rustig. In de avond lees ik een verhaaltje voor maar ze luistert er niet naar is dan in haar bedje aan het rond draaien, vaak heb ik het gevoel dat ik een verhaaltje voor mezelf aan het lezen ben😄, ik hoop dat naarmate ze ouder wordt dit wel leuker gaat vinden. Zelf ben ik ook een boekenwurm. Maar we gaan het zien. Ik heb al verschillende speelgoed voor haar gekocht en ook indd stapelbekers, blokken maar ze heeft hier geen interesse in, ze speelt echt maar ff een paar tellen met iets en dan is het waar is mama of papa en dan gaat ze zich aan ons optrekken en proberen te staan haha. Ze kan niet rustig zitten of spelen. Ik zag laatst een reactie van iemand dat ze koekjes bakt met haar kleintje en verven, dat lijkt me ook wel leuk maar hoe pak je zoiets aan met zo'n kleintje zonder dat alles een smeerboel wordt😅😅

3 jaar geleden

Drummen! Ze vind het drummen met haar handjes echt geweldig, dan lacht ze hardop. Vliegtuigje is een succes, en ze vind het hilarisch als ik haar in de lucht gooi en opvang. Dansen door de kamer is ook geweldig. “Er komt een muisje aangekropen..” in haar nekje is ook leuk. Eigenlijk vind ze alles met fysiek contact leuk geloof ik 😂

3 jaar geleden

Hier vermaakt ze zichzelf prima, grootste hit is een tissuedoos waar ze de tissues uit trekt 😂

3 jaar geleden

Oa. de kasten leeg laten trekken, de oud papier bak uitruimen en ondezoeken (mama weer inruimen), loopwagen is sinds 2 dagen ook in trek, verder boekjes lezen, vooral voelboekjes en zelf de bladzijde omslaan, op de xylofoon slaan vind ze ook leuk (wel maar 5 minuten), aan mn haar en oor frunniken, zelf in de speelgoedkist zoeken en trommelen op het emmertje van de blokken