55 Reacties

4 jaar geleden

Reactie op NesDmn

Wij precies hetzelfde! Nergens haalt hij voldoening uit lijkt het wel🥺 Vee ...
Pfoe, ik dacht dat we de sprong al duidelijk merkte door het slechter slapen... maar nu komt dat gemopper er ook echt bij😅 en terwijl ik dit schrijf.. dit is niet al sinds vandaag.. afgelopen dagen ook al wel, maar minder.. En ik merk dat mn kleine zon last heeft van meer willen dan dat hij kan.. je ziet hem struggelen met iets willen pakken wat net niet goed gaat etc.. zo sneu

4 jaar geleden

Reactie op Anneb

Pfoe, ik dacht dat we de sprong al duidelijk merkte door het slechter slape ...
Hier precies hetzelfde😅

4 jaar geleden

Mijn zoontje zit ook volop in de 4e sprong... Overdag paar kleine slaapjes van 20 a 30 minuten en ‘s nachts elke twee uur wakker... Je merkt dat hij in de loop van de dag steeds mopperiger wordt. Wil dan steeds vermaakt worden en bij ons op schoot of in de armen zitten en rondgedragen worden. En o wee als je dan even wilt gaan zitten! Hoop dat het snel voorbij gaat, het is voor hemzelf ook zo vervelend.

4 jaar geleden

Sprong 4 zit er hier op! Wat was het een feest NOT. Maar wat heeft hij veel erbij geleerd. Genieten om die ontwikkeling te zien. Dan neem je dat slaaptekort wel even voor wat het is. Succes aan alle ouders die er nog midden in zitten. Voor je het weet is het voorbij 😘

4 jaar geleden

Sprong 4 zit er hier op! Wat was het een feest NOT. Maar wat heeft hij veel ...
Haha, wat fijn! Hoe merk jij dat het voorbij is? En wat zijn de nieuwe dingen?😁 sorry oprecht geïnteresseerd en iets om naar uit te kijken 🤭

4 jaar geleden

Reactie op Anneb

Haha, wat fijn! Hoe merk jij dat het voorbij is? En wat zijn de nieuwe din ...
Ik heb het in zn gedrag gemerkt dat het erop zit. Hij was erg huilerig en niks was goed. Nu als ik doe wat ik normaal deed is het goed. Hij is weer de vrolijke baby die hij was Rollen Poging tot kruipen frustratie dat dit nog niet lukt In bed op zn buik slapen zonder mopperen Kijkt ons na Herkend ons, ook als we veraf staan Mond goed open tijdens fruit en groente Weet alleen niet of dit allemaal bij de sprong hoort. Maar dat zijn de dingen die mij zijn opgevallen

4 jaar geleden

Pfff denk dat we hier nu ook middenin zitten. Dochtertje is nu 16 weken. Eerst al met die hitte slecht slapen , en toen ook nog eens der vaccinatie gehad. Tandjes lijken te komen.sinds vorige week kan ze omrollen. Maar dus al 3 weken slecht slapen 's nachts. Ik geef nog volledige bv en dochtertje zit qua gewicht nog steeds op 1 na onderste lijn dus extra slokkie kan ze wel gebruiken. "Normaal" was toch wel 2x 's nachts willen drinken. Nu dus al ong 3 weken 3 a 4x .En al vanaf weekend bijna elke 1,5 a 2 uur. En dan niet in slaap te krijgen zonder voeding. Ik ben gesloopt zeg. Overdag zijn het ook de gewoonlijke dutje van 45 min. Soms een uitschieter van 2 uur. Hopelijk gaat deze fase snel voorbij.

4 jaar geleden

Kijk is naar therapeutisch voeden! Misschien doet hij dan wat langer over zn fles en is hij met minder beter verzadigd!

4 jaar geleden

Reactie op Mamamoose

Pfff denk dat we hier nu ook middenin zitten. Dochtertje is nu 16 weken. Ee ...
Idem hier! Echt krek hetzelfde.

4 jaar geleden

Reactie op MissLien007

Idem hier! Echt krek hetzelfde.
Zwaar soms he. En zo mopperen overdag. Niks lijkt dan goed. Weet het soms ook gewoon ff niet.

VRIEND

4 jaar geleden

Bij ons is het slaapregressie op 4 maanden. Tussen sprong 3 en 4. Dan slapen ze en eten ze slechter, alsook jammeren etc. Maar dat wil zeggen dat er een mijlpaal aankomt-> rollen!

4 jaar geleden

Sprong 4 zit er hier op! Wat was het een feest NOT. Maar wat heeft hij veel ...
Hoe lang heeft hij over de sprong gedaan?

4 jaar geleden

Sprong 4 zit er op, ze is duidelijk vrolijker en bijdehanter Ze is 20 weken. Het enige is dat ze het doorslapen niet meer doet helaas...

4 jaar geleden

Hier sinds een paar dagen het begin van sprong 4... hij wilde ineens maar halve flessen drinken, spuugde wat hij dronk ook weer gedeeltelijk uit, veel meer jengelen en vragen om slaap... Ook ineens weer af en toe ‘s nachts om een flesje vragen... dus we wachten dit maar af 🤷🏼‍♀️

5 maanden geleden

Hoe lang duurt sprong vier ? Is 16 weken wil niet goed slapen maar hebben hem ook op eigen kamer liggen En wil veel niet maar als pa of ma komen als.hij huilt gaat hij lachen