38 Reacties

3 jaar geleden

Hier ook drama met slapen.. middagdutje? Drama. Gewoon 1u bezig met hem in slaap te krijgen, als ie niet slaapt hebben we een ander drama.. tel de dagen af

3 jaar geleden

Reactie op Juliehm

Hier ook drama met slapen.. middagdutje? Drama. Gewoon 1u bezig met hem in ...
Zoooo herkenbaar

3 jaar geleden

Heel herkenbaar! Middagdutje verloopt hier ook rampzalig terwijl dit het beste slaapje was, ook veel schreeuwen met een heel hoog stemmetje, en opeens ook flink wat verlatingsangst!

3 jaar geleden

Hier ook een drammertje. Wil per se met iets spelen dat geen speelgoed is. Ik leg de hele ruimte vol met speelgoed en meneer kruipt direct naar de boekenkast om deze leeg te halen. Als ik hem weghaal gaat er een alarm af.

3 jaar geleden

Hier snapte ik ook niet wat er de laatste dagen toch met haar was. Het is dat ik nu dit topic zie, dus even gekeken en ja hoor: ze zit in een sprong. Ze is nu 43 weken en het middagdutje is sinds een paar dagen echt verschrikkelijk. Ze heeft deze hele middag nog niet geslapen en blijft maar heel hard huilen.

3 jaar geleden

Heeft iemand overigens een screenshot of link van wat deze sprong inhoudt? Ik had de oei ik groei app op mijn oude telefoon maar die lader ben ik kwijt 🙈

3 jaar geleden

Sprong 7 is de hel 🔥 hier lijkt het een beetje minder te worden maar het jengelen en gedragen wilden worden is er nog wel een beetje, heel vermoeiend Maargoed alles is een fase.....

3 jaar geleden

Hmmm... tot nu toe zeggen wij juist wat een makkie deze sprong is. Hij kan ineens een hoop nieuwe dingen, maar zijn humeur is beter ooit. Wellicht krijgen wij er aan het einde nog last van. Voor jullie veel succes gewenst!

3 jaar geleden

Samenvatting

3 jaar geleden

Vaardigheden

3 jaar geleden

Signalen

3 jaar geleden

Ik merk er tot nu toe heel weinig van, als ik eerlijk ben, ook al zit hij er volgens de app middenin. Maar eigenlijk herkennen wij nooit echt duidelijk een sprong... Misschien komt het hier nog wel.

3 jaar geleden

Ik heb nog nooit een sprong ontdekt 🤷‍♀️. Wel eens een offday of wat tanden gedrag of iets dergelijks... Maar sterkte ermee!

3 jaar geleden

Bestaat zoiets als een sprong wel? Elke baby is toch anders. En er zijn zoveel factoren die van invloed zijn op de kleintjes.

3 jaar geleden

Reactie op Lotski

Ik merk er tot nu toe heel weinig van, als ik eerlijk ben, ook al zit hij e ...
Grappig hoe anders per kind hè! Wij vonden ze in het begin ook heel erg meevallen maar ze was vooral 4 en 7 zo merkbaar anders! Dat je aan het einde toen ze weer zichzelf werd echt dacht Ohja zo lief en leuk is mijn kind 😅 ze wordt gewoon extreem jengelig en aanhankelijk en gaat ineens overdag vooral slecht slapen.

3 jaar geleden

Reactie op Leonore1985

Hmmm... tot nu toe zeggen wij juist wat een makkie deze sprong is. Hij kan ...
Wij zitten nu in 44 weken na de uitgerekende datum en merken ook pas deze week dat ze in een sprong zit. Sloeg ineens helemaal om

3 jaar geleden

Reactie op Leonore1985

Vaardigheden
Haha dankjewel! Zo herkenbaar weer.

3 jaar geleden

Hier is het sprongetje voorbij en ze is weer een heerlijk kind. Volhouden ladies!!!

3 jaar geleden

Heel herkenbaar allemaal! Ik had nog niet bedacht dat het weer een sprong kon zijn maar het verklaart heel veel.. middagdutje gaat bij ons beter nu we haar sinds een paar dagen 's middags een uur later in bed leggen. Misschien werkt het voor jullie ook!

3 jaar geleden

Reactie op Kroon27

Sprong 7 is de hel 🔥 hier lijkt het een beetje minder te worden maar het j ...
Ooooh,das dus sprong 7🙉 dan weet ik het.ik had net zon goed ritme bij haar gevonden en ze ging kei flink slapen smorges,smiddags ,savonds ... opeens sinds gisteren wilt ze alleen maar bij mij zijn.en ni slape in beddeke...pffff ben doodop😬🤷‍♀️