8 Reacties

3 jaar geleden

Gewoon lekker bij me gehouden. Ik geef haar zin, totdat het weer over is. Heeft een week of 3 geduurd hier. Maar het was wel even heerlijk om te knuffelen, want ze doet het nu niet meer… niet eens minuutje.

3 jaar geleden

Hier ook ineens een hangerig knuffeld aapje...😂 Sprong 9 is hier nog niet begonnen volgens de app, maar hij heeft wel driftbuien......

3 jaar geleden

Gewoon later naar bed brengen.. Dwingen kan je ze toch niet.

3 jaar geleden

Hier net hetzelfde. Gillen en krijsen, iets wat hij normaal gezien nooit doet. Zoals anderen schrijven.. Net een aapje die zich aan ons vast klampt. Ik probeer een aantal keer en als ik echt zie dat hij doodop is leg ik hem in zijn bedje, na even huilen valt hij voorlopig nog in slaap. Hopelijk is dit maar een fase 🤞

3 jaar geleden

Bij ons is het ook ! En ook overdag niks liever willen dan als een aapje hangen bij ons ! Niks is goed wilt graag vermaakt worden, kan zichzelf heel moeilijk vermaken de laatste 2 weken pffff soms is het best pittig hopelijk is het snel over. Ook wij geven hem soms even zijn zin als het echt niet anders kan. Maar man man man wat is het soms heftig 🤣 ook komen er weer wat tandjes aan dus dat helpt ook niet mee.

3 jaar geleden

Hier is sprong 9 volgens mij vorige week begonnen.. het slapen gaat voor alsnog goed, maar tussendoor heeft meneer behoorlijke driftbuien als iets niet mag.. en aangezien hij momenteel overal aanzit wat juist net niet voor hem bedoelt is en zijn eigen speelgoed weggooit omdat dat niet interessant genoeg is hebben we al een aantal hele gezellige dagen gehad *not* 😅

3 jaar geleden

Hier volgens de app sprong 9 met slapen gaat het wel prima. Ik merk heel erg dat vooral het avond eten niks lekker is en niet willen eten. Herkennen meer mensen dit?

3 jaar geleden

Reactie op Simone Weyde

Hier volgens de app sprong 9 met slapen gaat het wel prima. Ik merk heel er ...
Yes, ze wilt alleen lekkere dingen… chocola en patat. Ze durfde ook nog is frisdrank aan te wijzen. Heb ik niet gegeven dus ze gaf t op een gegeven moment wel op. Wel heeft ze me geslagen en gekrabd als ze iets niet mocht 😝.