9 Reacties
3 jaar geleden
Oeh hihi 9 maanden denk dan persoonlijk dat het misschien wel tijd is om niet meer in te bakeren :) Doe dat bij mijn kleine (bijna 9 maanden) al heel lang niet meer eigenlijk en het is een buik/zijslaper. Inbakeren kunnen ze hun eigen slaapvoorkeur niet kiezen.
3 jaar geleden
Reactie op VanityLarichaValue
Oeh hihi 9 maanden denk dan persoonlijk dat het misschien wel tijd is om ni ...
Inbakeren deden we alleen de eerste 2 maanden... daarna niet meer hoor. Bedoel alleen dat ik nu dunnen deken over zijn lijfje lekker strak in stop...
3 jaar geleden
Vooral lekker strak blijven instoppen. Dit beperkt niet de bewegingsvrijheid want als ze zouden willen kunnen ze echt zit wel omdraaien of de dekens lostrappelen (spreek uit ervaring haha). Waarschijnlijk geniet hij van de geborgenheid en geeft dit hem rust. Slaapzak en toedekken is natuurlijk zijn slaapritueel en dan weet hij dat hij gaat slapen. Als je hem gewoon met kleren aan in bed ligt is dit geen teken om te gaan slapen dus zal hij lekker gaan spelen. Dus logisch dat hij zich in andere situaties anders gedraagt!
3 jaar geleden
Reactie op Louise18-20-22
Vooral lekker strak blijven instoppen. Dit beperkt niet de bewegingsvrijhei ...
Ja zo dacht ik er ook wel een beetje over... thanks!
3 jaar geleden
Mijn zoon ligt ook vrij stil. Heb hem in een slaapzak in bed maar hij blijft de hele nacht gewoon netjes op zijn rug liggen. Soms schuift hij wat naar boven in bed of als hij s ochtends wakker is dat hij ineens met zijn hoofd bij het voeteneind ligt :X maar s nachts als hij slaapt ligt hij erg stil.
3 jaar geleden
Inbakeren deden we alleen de eerste 2 maanden... daarna niet meer hoor. Bed ...
Ohh verkeerd gelezen!