38 Reacties
3 jaar geleden
Ik zal beginnen...kunnen jullie 1 jarigen dit ook nog steeds ?
Jep, voetjes zijn nog altijd interessant
3 jaar geleden
Reactie op Miarnold
Stomme vragen bestaan echt! Onze dochter moest een corona test ondergaan, o ...
Hahahahaha
3 jaar geleden
Reactie op Miarnold
Ik ga niet lachen....ok toch wel hahahahaha
3 jaar geleden
Reactie op Miarnold
Ja mooi is dat. Gister lag ze haar voet op de eten!!
Mooi he, zo lag ze ongeveer ook in mn buik haha
3 jaar geleden
Ik zal beginnen...kunnen jullie 1 jarigen dit ook nog steeds ?
Yep🙂
3 jaar geleden
Reactie op Miarnold
Ja mooi is dat. Gister lag ze haar voet op de eten!!
Ja hier ook, en dan raakt ze gefrustreerd om 1 of ander reden 😂😂😂
3 jaar geleden
Reactie op Miarnold
Moest ze zo klein al een test? 🙊 wij hebben als ouders 2x moeten laten testen (1x omdat er een kindje positief was op de opvang en 1x omdat ons knuffelcontact positief was) maar haar hebben ze nooit getest omdat ze nog zo klein is.
3 jaar geleden
Reactie op Stephke-24
Moest ze zo klein al een test? 🙊 wij hebben als ouders 2x moeten laten tes ...
Mara is al 2x getest. Eerste keer was ze 4 maanden oud. Misschien ook een stomme vraag: waarom vinden veel mensen dat testen zo ontzettend erg? Mara vond er niks van en zelf ben ik al 4x geweest en vind het naast onprettig ook niet erg 🤷♀️
3 jaar geleden
Reactie op Seldam
Mara is al 2x getest. Eerste keer was ze 4 maanden oud. Misschien ook een s ...
Erg is een groot woord, gewoon erg onprettig inderdaad. En onze dochter is een dramaqueen. Haar neusje afkuisen is al een hel, onze arm wegduwen, krijsen als een varken dat geslacht word,... lijkt me dan totaal niet handig om te doen dan.
3 jaar geleden
Reactie op Stephke-24
Erg is een groot woord, gewoon erg onprettig inderdaad. En onze dochter is ...
Bij die kleintjes gaan ze niet zo ver in de neus gelukkig. Anders zou ik het absoluut ook niet doen
3 jaar geleden
Reactie op Stephke-24
Erg is een groot woord, gewoon erg onprettig inderdaad. En onze dochter is ...
Haha nee dan zal zo'n test ook wel een drama worden 😅 maar ik heb al meermalen het woord kindermishandeling voorbij horen komen en moeders gehoord die het belachelijk vonden dat ik mijn kind zoiets laat ondergaan. Maar goed, dan zal ik wel een heel makkelijk kind hebben ofzo haha
3 jaar geleden
Reactie op Seldam
Haha nee dan zal zo'n test ook wel een drama worden 😅 maar ik heb al meerm ...
Ik denk dat het er ook veel aan doet wie de test juist doet. Want ik heb idd al horrorverhalen gehoord ook tov kinderen. Vriendin van me haar 6j heeft zowizo al traumas door het verleden. En ze moest een test laten doen en de verpleging was toen niet zo vriendelijk en geduldig. waren vrij bruut met haar en zeiden dat ze zich niet moest aanstellen... maar als je dan een lieve verpleegster hebt die het doet en geduld heeft is het weer helemaal anders.
3 jaar geleden
Reactie op Stephke-24
Ik denk dat het er ook veel aan doet wie de test juist doet. Want ik heb id ...
Ja, die heb je er vast tussen zitten. Heel vervelend. Je hebt dat met dingen als bloedprikken ook, dan moet je het ook maar treffen. Ik ben er ook wel zo een, als het me niet bevalt, loop ik gewoon weg. De laatste test die ik moest doen had ik ook een hele hardhandige onvriendelijke dame en ik was ontzettend ziek. Had al tien minuten staan wachten, wordt op een stoel gezet en toen werd ze hardhandig omdat ik geen aa zei. Maar dat kon ik dus niet omdat mijn keel zo dik was. Ondertussen was ze haar stokje al naar binnen aan het duwen. Dus ik ben onverrichter zaken weggegaan haha
3 jaar geleden
Reactie op Stephke-24
Moest ze zo klein al een test? 🙊 wij hebben als ouders 2x moeten laten tes ...
Ja helaas wel. Anders moesten wij met zijn allen 10 dagen in quarantaine ipv 5 dagen. Het kost ons vakantiedagen. Liever had ik 10 dagen thuis gezeten met haar hoor! Uiteindelijk viel die test echt reuze mee. Was zo gebeurd en niks aan de hand
3 jaar geleden
Reactie op Miarnold
Zo gek vind ik dat niet.. mijn zoon kon met 1 jaar ook al zn neus snuiten en alle 3 zeiden/zeggen ze aaaa als je het voor doet