121 Reacties

4 jaar geleden

Reactie op KayleighLehmann

Dames, ik heb een hele stomme vraag misschien, maar is het normaal dat het ...
Bij mijn dochtertje zit het ook aan elkaar vast zeg maar. Dus ik denk dat het normaal is 😋

4 jaar geleden

Ik heb ook vermoeden van tandjes, maar potdorie die tong moet er ELKE KEEEER uit zodra ik zijn lipje aanraak 🤣🤷‍♀️ Dus ik heb nog niks kunnen zien haha

4 jaar geleden

Reactie op Anneb

Ik heb ook vermoeden van tandjes, maar potdorie die tong moet er ELKE KEEEE ...
Hier ook steeds 😂

4 jaar geleden

Reactie op Anneb

Ik heb ook vermoeden van tandjes, maar potdorie die tong moet er ELKE KEEEE ...
Even het mondje filmen als ze een keer huilen. Dan filmpje afspelen, op pauze zetten en scrollen. En evt. screenshot maken als je wat ziet 😇

4 jaar geleden

Reactie op Kimmutjuh89

Hier ook steeds 😂
🤣 en luisteren ho maar haha

4 jaar geleden

Reactie op Demza

Even het mondje filmen als ze een keer huilen. Dan filmpje afspelen, op pau ...
Goeie!!

4 jaar geleden

Reactie op Kimmutjuh89

Hier ook steeds 😂
Same here! 😂

4 jaar geleden

Is dit het begin van doorkomende tandjes? Lijkt er wel op toch ?

4 jaar geleden

Reactie op Kimmutjuh89

Hier ook steeds 😂
🤣

4 jaar geleden

Kyano is van 21 april en nu zen 2 tantje is er door heen

4 jaar geleden

HEB IK ER EINDELIJK 1 DOET MIJN FLITS HET NIET 🥴🥴😤😤

4 jaar geleden

Is dit het begin van doorkomende tandjes? Lijkt er wel op toch ?
Jaa volgens mij echt wel idd!

4 jaar geleden

Hier nog geen tandjes te bekennen.. terwijl ik écht dacht dat ze kwamen na al dat kwijlen en sabbelen en rode wangen haha. Zoontje is nu 6 maandne

4 jaar geleden

Aan 3 maand al 2 tanden. Ze is nu 6 lannnv

4 jaar geleden

Aan 3 maand twee tandjes. Nu op zes maand 4 bovenaan en 1 onderaan erbij. Allemaal samen

4 jaar geleden

Reactie op Zwitzal

Hier nog geen tandjes te bekennen.. terwijl ik écht dacht dat ze kwamen na ...
Hier precies hetzelfde hoor! Kwijlen als een gek en krabben aan haar oortjes, soms ook even iets huileriger. En elke dag voel ik even en kijk ik even maar ik zie niets!

4 jaar geleden

Reactie op KayleighLehmann

Hier precies hetzelfde hoor! Kwijlen als een gek en krabben aan haar oortje ...
Haha ja precies! Ben benieuwd wanneer ze komen😀

4 jaar geleden

Hier zijn ze eindelijk door!! Vanaf 3 maanden had ze al last de symptonen (nu 6 maanden). Kan dus best even duren voor ze er uiteindelijk zijn...

4 jaar geleden

Zijn dit de tandjes denken jullie? Flinke koorts gehad heel hangerig huilt op elke moment wilt niet slapen(alleen op schoot). Brengt alles naar de mond en kwijlt behoorlijk. ☹️

4 jaar geleden

Hier op de week dat hij 6 maanden werd kwam eerste piepen gevolgd door tweede, dit is een week nadat het is begonnen. Ik merkte eerst op dat hij lastig werd, dezelfde dag lichte koorts, en meteen avond erop een witte verdikking langs boven te zien en de dag erna kwam de tand door, ervoor niets anders opgemerkt, je zag ook niets. De dag na de eerste doorkwam was de tweede onderweg. Best wel lastige dagen en nachten gehad 😢